بیانی: فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است/ بهترین گزینه مدیرعامل شد | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

بیانی: فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است/ بهترین گزینه مدیرعامل شد

  • کد خبر : 27943
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بیانی: فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است/ بهترین گزینه مدیرعامل شد
کاپیتان اسبق استقلال گفت: علی‌فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است، او بهترین گزینه برای تیمی بود که در این سال‌ها لطمات زیادی از مدیریت خورده است.حالا باید او همان مدیری باشد که همه می‌شناسند و انتظار دارند.

به گزارش آوای استقلال، «شاهین بیانی» روز دوشنبه در گفتگو با آوای استقلال اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در استقلال صورت گرفته است و انتخاب خوبی صورت گرفت که باعث می‌شود به آینده امیدوار بود.
وی افزود: علی‌فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است، او بهترین گزینه برای تیمی بود که در این سال‌ها لطمات زیادی از مدیریت خورده است.حالا باید او همان مدیری باشد که همه می‌شناسند و انتظار دارند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است و تمامی مشکلات را به خوبی می‌شناسد،باهوش است و کارنامه خوبی را از خود بر جای گذاشته است و می‌تواند تاثیرات مثبتی را در این تیم بگذارد.
بیانی تصریح کرد: یکی از مشکلات استقلال در‌آمدزایی است و این مشکل مربوط به امروز و دیروز نیست، این مشکلانت وجود داشته و خواهد داشت و فتح‌الله‌زاده کار سختی در ادامه پیش رو خواهد داشت.
وی تاکید کرد: استقلال تا اینجای لیگ از نظر امتیازی عملکرد بدی نداشته است اما هنوز نتوانسته بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد که هواداران از پیروزی اسنقلال انتظار داشته باشند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد که باید بهتر و قدرتمند‌ باشد،ریکاردو ساپنتیو باید بهتر از تیم خود شناخت داشته باشد و تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آورد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27943

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.