بیانی: استقلال چاره‌ای جز بُردن تراکتور ندارد | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

بیانی: استقلال چاره‌ای جز بُردن تراکتور ندارد

  • کد خبر : 29032
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
بیانی: استقلال چاره‌ای جز بُردن تراکتور ندارد
توصیه پیشکسوت استقلال این است که آبی ها گل اول را دریافت نکنند.

به گزارش آوای استقلال، شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: عملکرد استقلال در بازی با مس رفسنجان رضایت بخش نبود و انتظاری که از این تیم داشتیم برآورده نشد.
وی افزود: مس رفسنجان در بازی مقابل استقلال فرصت گلزنی پیدا کرد و این اتفاق دو-سه بار تکرار شد و این به ضعف تیمی بر می‌گردد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در خط هافبک با یک بازیکن خلاق پاسور طراح روبروست، بازیکنی که بتواند فرماندهی میانه زمین را بر عهده داشته باشد.
بیانی تصریح کرد: استقلال باید در مواقعی که کار گره می‌خورد و حریف دفاع می‌کند روش های دیگری را برای گلزنی امتحان کند، حرکات ترکیبی ، شوتزنی و استفاده از ضربات کرنر از راهکارهایی است که باید بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: تراکتور با توجه به اینکه در بازی گذشته خود شکست خورده است با انگیزه‌های متفاوتی روبروی استقلال صف‌آرایی خواهد کرد و با توجه به اینکه آنها میزبان هستند استقلال کار سختی پیش رو خواهد داشت.
بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: استقلال در تبریز برای لحظه به لحظه بازی باید برنامه داشته باشد، اول باید به خوبی از دروزاه خود محافظت کند و بعد به فکر گلزنی باشد، استقلال برای رسیدن به صدر جدول چاره‌ای جز بردن حریف خود ندارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29032

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.