بیانی: استقلال در فولادشهر منطقی بود | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

بیانی: استقلال در فولادشهر منطقی بود

  • کد خبر : 27895
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۴۷
بیانی: استقلال در فولادشهر منطقی بود
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال منطقی بازی کرد و این منطقی بازی کردن باعث شد تا در آخرین دقیقه بازی به هدف خود که سه امتیاز بازی بود دست پیدا کند.

به گزارش آوای استقلال، «شاهین بیانی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال در بازی با ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌‌های ایران اظهار داشت: استقلال منطقی بازی کرد و این منطقی بازی کردن باعث شد تا در آخرین دقیقه بازی به هدف خود که سه امتیاز بازی بود دست پیدا کند.
وی افزود: ذوب‌آهن در فاز تدافعی یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و یقه همه تیم‌هایی را که تا حالا بازی کرده گرفته است، آنها به خوبی بازی‌های استقلال را آنالیز کرده بودند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: دفاع استقلال به جز یکی دو بار در سایر دقایق بازی بدون اشتباه ظاهر شد و خط هافبک این تیم به خوبی توپ را انتقال می‌داد و با دوندگی خود نبض بازی را در دست گرفت.
بیانی خاطرنشان کرد: استقلال هر هفته نسبت به بازی قبل پیشرفت محسوسی داشته است، این تیم تاکتیک و برنامه خود را برای پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: به نظر من داور بازی باز هم یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد و خطای پنالتی را بر روی آرش رضاوند را نادیده گرفت.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: این هفته استقلال بازی سختی را با آلومینیوم اراک پیش رو خواهد داشت، این تیم برای نباختن به تهران میآید اما شاگردان ریکاردو ساپینتو این توانایی را دارند تا سه امتیاز دیگر را به حساب اندوخته‌های خود اضافه کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27895

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.