بیانیه جدید استقلال در اعتراض به برنامه‌ریزی لیگ | آوای استقلال
4

بیانیه جدید استقلال در اعتراض به برنامه‌ریزی لیگ

  • کد خبر : 21248
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
بیانیه جدید استقلال در اعتراض به برنامه‌ریزی لیگ
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه جدیدی، درخواست خود جهت برگزاری دیدارهایش پس از بازی های پرسپولیس را تکرار کرد.

به گزارش آوای استقلال، دو روز پیش بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، درخواست کرده است که بازی های این تیم پس از دیدارهای پرسپولیس برگزار شود. چرا که در نیم فصل نخست، زمان برگزاری دیدارهای آبی پوشان پیش از رقیب بوده و سرخپوشان از نتایج دیدارهای این تیم باخبر بوده اند.

این مسئله با واکنشی سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر همراه شد. مهدی امروز در گفتگویی از اجرای عدالت و مساوات در برنامه ریزی لیگ خبر داد و گفت: همه دارند با هم بازی می‌کنند و این حرف‌ها برای جامعه هواداری است. برنامه لیگ به مساوات برای همه تیم‌ها اجرا می‌شود. یک بازی استقلال به‌واسطه کسالت بازیکنان این تیم عقب افتاد که در همین تایم پرسپولیس بازی سوپرجام را برگزار کرد و استقلالی‌ها دو بازی عقب‌مانده خود را انجام دادند و اتفاق عجیبی نیفتاد.

حالا و پس از مصاحبه مهدی، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه جدیدی، به این مسئله واکنش نشان داد. آبی ها با تیتر “آقای سهیل مهدی، منتظر هستیم!” بر مواضع قبلی خود مبنی بر برگزاری دیدارهای این تیم پس از پرسپولیس تأکید کرده اند. در این اطلاعیه آمده است:

باشگاه استقلال ۱۱ روز قبل، از سازمان لیگ خواسته بود که عدالت را در تقدم و تأخر مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس رعایت کند.

تیم استقلال ۱۰ بازی از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌‌های مختلف با مسؤولان باشگاه استقلال تاکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا می‌شود و مسابقات این تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود.

اما اکنون شاهد هستیم که در هفته پیش‌رو، مسابقه استقلال با گل‌گهر زودتر از بازی صنعت‌نفت‌ آبادان با پرسپولیس انجام می‌شود و این برخلاف وعده‌ای است که سازمان لیگ داده بود.

این درخواست قانونی باشگاه استقلال موضوعی نیست که بخواهند آن را به بحث‌های هواداری ارتباط بدهند. با اجرای همین موارد ساده می‌توان نشان داد که نگاه برنامه‌ریزان رنگی نیست و دنبال مناسباتی غیر از قانون و عدالت برای اجرای مسابقات نیستند. باشگاه استقلال در این مورد همچنان منتظر عمل کردن سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات به وعده‌هایش است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21248

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.