به فکر برکناری فرهاد نباشید! | آوای استقلال
5
ساختار سازی کنید

به فکر برکناری فرهاد نباشید!

  • کد خبر : 12588
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
به فکر برکناری فرهاد نباشید!
آقای سجادی هواداران استقلال از وضعیت موجود ناراضی هستند و شما به فکر حل مشکلاتشان نیستید، اما در کسری از ثانیه برای پرسپولیس مدیری متمول انتخاب می‌کنید و سرپرست تا بوقچی شان را احضار کرده و با آنها جلسه می‌گذارید و توقع دارید هواداران بنشینند و تجمع نکنند تا پایه‌های قدرت شما متزلزل نشود!

به گزارش آوای استقلال، آقای سجادی شما وزیر دولت سیزدهم هستید یا مهره گوش به فرمان تخریبچی های دولت دوازدهم؟!
راهی که شما انتخاب کرده اید زیر سوال بردن آقای رئیسی است.
هواداران استقلال توقع جانبداری و چرخش به سمت شان را ندارند اما دیگر جانشان به لب رسیده و در برابر خرابکاری ، رفیق بازی و نگاه های رنگی سکوت نخواهند کرد.
اینکه شما بعد از رسیدگی به امور پرسپولیس حالا به خاطر جلوگیری از تجمع و فرار از تذکر و فشار از بالا می خواهید شبانه از دل ضایعات ، برای باشگاه بزرگ استقلال مدیر و هیئت مدیره انتخاب کنید تا ادامه روند تخریب این تیم به دستور بقایای دولت دوازدهم به خوبی پیش برود ،به جای راه نجات برای شما نمره منفی خواهد بود که قطعاً از سمت مجلس و شخص رئیس‌جمهور به آن رسیدگی می‌شود .
آقای سجادی راه ممانعت از تجمع انتخاب درست است. آدم هایی که شما برای مذاکره و دادن حکم انتخاب کرده‌اید عصبانیت بیشتر هواداران را در پی دارد. این باشگاه نیاز به ساختار دارد وگرنه هر کسی بیاید حتی اگر بهترین انتخاب باشد دچار مشکل می‌شود و باز تیم را به دردسر می‌اندازد. تا زمانی که ساختار نباشد هر که بیایید می‌خواهد آدم‌های خودش را بیاورد. کسی به فکر استقلال نخواهد بود هرکه بیاید می‌خواهد در دو روز عمر مدیریتش تمام آینده خودش و هفت نسل بعدش را بسازد! می‌آید باندش را ازجمع سیاسیون، متمولین ،نفوذی ها، رسانه ای ها .‌‌..می بندد و بعد از رفتن از این تیم هم فارغ از اینکه چه بر سر استقلال و هوادارانش آمده، حضورش در دنیای قدرتمندان را به پیک به پیک جشن می‌گیرد! آقای سجادی شما که در دوران قهرمانی تان، در سفرهای خارج از کشور مراقب بودید چه گوشتی می‌خورید، مراقب بودید محتوای لیوانتان چیست تا مبادا خلاف شرع و دین تان رفتار کرده باشید، آیا نمیدانید حق الناس گناهی سنگین‌تر از خوردن گوشت خوک و ذبح غیر اسلامی دارد ؟
استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و اگر به خاطر موقعیت تان به خاطر عدم قدرت “نه “گفتن شما به توصیه کنندگان منفعت طلب،آدم‌های بیایند که به این تیم لطمه بزنند ،حق الناسی به اندازه میلیون‌ها انسان بر گردن شماست.
آقای سجادی این تیم را جوری تخریب کرده اند که با یک تلنگر و یک انتخاب غلط دیگر ، فرو می‌ریزد و آوارش، دوران وزارتش شما را هم دفن می‌کند .
شما به جای حمایت از هیئت مدیره بی‌کفایت بهتر است از کادر فنی این تیم حمایت کنید. بهتر است دستور اکید بدهید فرهاد مجیدی که تیم را بسته و بعد از این مدت چم و خم کار دستش آمده ، باید بماند و با قدرت به کارش ادامه بدهد. با رفتن فرهاد نه تنها چیزی درست نمی‌شود بلکه وضعیت از این که هست بدتر می شود. کدام مربی می‌آید و مسئولیت باخت تیمی را می‌پذیرد که خودش آنرا نبسته؟ آقای سجادی شما در ابتدا از کادرفنی فعلی حمایت کرده و بگوید باید مدیریت باشگاه‌ه هم شرایط مناسب برای حضور قدرتمندانه در لیگ را فراهم کند پس از آن چون تیم به آرامش نسبی رسیده می‌توانید در آرامش برای ایجاد ساختار صحیح گام بردارید و با انتخاب افراد شایسته ،هم کارنامه خود را پربار کنید و هم دل میلیون‌ها طرفدار را با انتخاب درست و اقدامات اصولی به دست آورید. راه ممانعت از تجمع و اعتراض همین است که گفتیم.
آقای سجادی قدرشناس باشید با عملکرد ضعیف خودتان آقای رئیسی که شما را به قدرت رساندند و دولت سیزدهم را زیر سوال نبرید…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12588

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.