بــه یادتــــان هستیــــم | آوای استقلال
2
دانشگر به یزدانی و مرادمند:

بــه یادتــــان هستیــــم

  • کد خبر : 22941
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
بــه یادتــــان هستیــــم
دانشگر گل برابر سپاهان را به مرادمند و یزدانی تقدیم کرد.

به گزارش آوای استقلال، محمد دانشگر را باید چهره متفاوت استقلال در بازی با سپاهان دانست. مدافعی که اگر قدری خوش‌شانس بود استقلال می‌توانست با تک گل او از سد سپاهان بگذرد و فاصله شش امتیازی با پرسپولیس را حفظ کند. گل محمد دانشگر که با ضربه سر و روی ارسال دقیق سلمانی به ثمر رسید اما دوام آن چنانی نداشت و استقلال خیلی زود روی یک ضدحمله برق آسا غافلگیر شد تا ارزش این گل به یک امتیاز تقلیل یابد. با این حال دانشگر در میدان بازی با سپاهان آن قدر امیدوارکننده ظاهر شد که پیش‌بینی می‌شود در بازی‌های آتی نیز در خط دفاع تیمش به میدان برود و احتمالاً عارف غلامی که یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال مقابل سپاهان بود، نیمکت نشین خواهد شد.
نمایش امیدوارکننده دانشگر اما آنجا بیشتر در یادها ماند که او بعد از به ثمر رساندن گل استقلال با انگشتان دست خود شماره پیراهن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را نشان داد. اقدامی که در پس آن این جمله نهفته بود: «ما به یاد شما هستیم.»
این رفتار دانشگر البته بی‌پاسخ هم گذاشته نشد و مدافعان سابق استقلال نیز از دانشگر تشکر کردند. اینکه دانشگر در آن حال و هوا تصمیم به نشان دادن شماره پیراهن‌های این دو مدافع جدا شده گرفت نشان می‌دهد که با برنامه‌ریزی گام به میدان گذاشته بود تا به طریقی یاد هم‌تیمی‌های جدا شده را در دل‌ها زنده نگه دارد. هر چند که این روزها درباره بازگشت مرادمند خبرهای جدیدی به گوش می‌خورد و انگار این مدافع بابت بدقولی‌هایی که از سوی مسئولان باشگاه استقلال شده، دیگر قصد بازگشت به این باشگاه را ندارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22941

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.