برنامه مجیدی برای تقویت خط حمله استقلال | آوای استقلال
3

برنامه مجیدی برای تقویت خط حمله استقلال

  • کد خبر : 22462
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
برنامه مجیدی برای تقویت خط حمله استقلال
سرمربی استقلال در نظر دارد در روزهای باقیمانده تا شروع دوباره لیگ برتر خط حمله تیمش را تقویت کند.

به گزارش آوای استقلال، یکی از مزیت‌های این فصل تیم استقلال ساختار خط دفاعی بوده است. فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان از سال گذشته روی این موضوع کار کرد و با آوردن گابریله پین مربی ایتالیایی در فصل جاری ساختار دفاعی استقلال را مستحکم کرد. خوردن ۸ گل در ۲۴ بازی نشان دهنده قدرت خط دفاعی استقلال است، این ساختار حتی با رفتن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نیز ضعیف نشد.

در طرف مقابل، خط حمله استقلال نیز جزو بالانشین‌ها قرار دارد اما وضعیت در هفته‌های اخیر کمی نگران کننده بوده است. استقلال برابر تراکتور، ذوب‌آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز با نتیجه یک بر صفر برنده شد، با نساجی مازندران به تساوی بدون گل دست یافت. گل‌گهر سیرجان را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و مقابل صنعت نفت آبادان هم یک بر صفر پیروز شد. در دو دیدار اخیر نیز آبی‌پوشان تنها یک گل برابر پرسپولیس به ثمر رساندند و بازی با پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر و همچنین نساجی مازندران در جام حذفی نیز موفق به گلزنی نشدند.

فرهاد مجیدی قصد دارد در تعطیلات لیگ برتر با برنامه‌های در نظر گرفته شده، خط حمله آبی‌پوشان را تقویت کند چون استقلال در شرایطی نیست که بخواهد در هفته‌های حساس پیش رو فرصت سوزی کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22462

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.