بررسی عملکرد خط حمله استقلال | ۶ گل در ۷ بازی؛ یامگا آقای گل! | آوای استقلال
1

بررسی عملکرد خط حمله استقلال | ۶ گل در ۷ بازی؛ یامگا آقای گل!

  • کد خبر : 17118
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
بررسی عملکرد خط حمله استقلال | ۶ گل در ۷ بازی؛ یامگا آقای گل!
استقلال درحالی به مصاف پرسپولیس می رود که در این فصل تنها 6 گل در 7 بازی به ثمر رسانده است.

به گزارش آوای استقلال، تیم استقلال در ۷ بازی ای که انجام داده تنها توانسته ۶ گل را به ثمر برساند و این تیم نرخ گل زده به ازای هر بازی اش زیر عدد یک است. استقلال این ۶ گل را در ۵ بازی به ثمر رسانده و تنها در یک دیدار توانسته اند بیش از یک گل به ثمر برسانند. آبی ها در هفته های پنجم و ششم موفق به زدن هیچ گلی نشدند و دو تساوی ۰-۰ را تجربه کردند. کوین یامگا با سه گل زده در حال حاضر آقای گل استقلال است.

حالا به بررسی دقیق تر گلزنان استقلال در این فصل می پردازیم…

گل اول، جعفر سلمانی مقابل هوادار؛ برای پیروزی کافی بود!
اولین گل استقلال در رقابت های لیگ بیست و یکم را جعفر سلمانی وارد دروازه هوادار کرد البته قبل از این گل، وریا غفوری از روی نقطه پنالتی دروازه هوادار را گشود اما داور بازی دستور به تکرار پنالتی داد و این پنالتی از سوی مسلم حق شناس، دروازه بان هوادار مهار شد. روی صحنه گل در دقیقه ۵۹ پاس آرش رضاوند پشت محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید و این بازیکن با یک شوت زمینی، دروازه هوادار را باز کرد تا این دیدار با نتیجه ۱-۰ نیز به پایان برسد.

گل دوم، کوین یامگا مقابل ذوب آهن؛ آغاز طوفانی خارجی تازه وارد
کوین یامگا در بازی مقابل ذوب آهن برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفته بود و نقش یک مهاجم را برای تیم بازی می کرد. انتظار ها برای گلزنی این بازیکن ۲۷ دقیقه بیشتر طول نکشید و پاس ارسلان مطهری به درون محوطه جریمه با دخالت مدافع ذوب آهن همراه بود که توپ در ادامه و روی قوس محوطه جریمه به کوین یامگا رسید و یامگا در حالی که پشت به دروازه بود توانست با یک چرخش، توپ را به قعر دروازه ذوب آهن بفرستد.

گل سوم، کوین یامگا مقابل ذوب آهن؛ باز هم آرتور کوین یامگا علیه تیم تارتار
استقلال که ده ها دقیقه به دنبال دفاع از تک گل یامگا بود،دقیقه ۵+۹۰ با این بازیکن به یک گل دیگر رسید. آبی ها روی یک ضد حمله صاحب فرصت شدند که پاس در عمق و دیدنی امیرعلی صادقی به کوین یامگا رسید و این بازیکن دومین گلش برای استقلال را به ثمر رساند.

گل چهارم، ارسلان مطهری مقابل تراکتور؛ گیتاریست وارد می شود

استقلال در هفته سوم یک پیروزی دیگر را هم تجربه کرد و در این دیدار هم مثل هفته اول به یک پیروزی حداقلی رسید.دقیقه ۵۴ بازی مقابل تراکتور کرنر ارسالی مهدی مهدی پور به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن با ضربه ای پشت پا به توپ ارتفاع داد و مطهری در شرایطی نامتعادل توپ را گل کرد تا اولین گل ارسلان برای استقلال در این فصل رقم بخورد. وریا غفوری در این دیدار باز هم یک پنالتی را از دست داد…

گل پنجم، کوین یامگا مقابل فجر؛ این بار پنالتی گل شد
استقلال که در بازی مقابل فجر به دنبال چهارمین پیروزی متوالی اش بود، مقابل این تیم متوقف شد. در دقیقه ۶۰ این دیدار روی ارسال یک کرنر به روی دروازه و خطای بازیکن فجر، داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد و کوین یامگا نیز این توپ را به گل تبدیل کرد. استقلالی ها در این دیدار یک گل دیگر نیز به ثمر رساندند که داور به اشتباه آن را مردود کرد.

گل ششم، امیرحسین حسین زاده؛ صدای انتقادات نمی آید!
در بازی مقابل نفت آبادان، در حالی که استقلال از رقیب خود عقب بود، دقیقه ۳۹ پاس در عمق وریا غفوری به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن توپ را به قعر دروازه نفتی ها فرستاد. پس از این گل حسین زاده برای شادی گل انگشت در گوش های کرد و مقابل دوربین ها ژست گرفت.

استقلال در حالی به مصاف رقیب سنتی خود می رود که ۴ هفته است طعم پیروزی را نچشیده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17118

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.