بدون توجه به سقف قرارداد برای نکونام بازیکن جذب کنید | آوای استقلال
0
هواداران منتظر تحقق وعده مدیریت باشگاه استقلال؛

بدون توجه به سقف قرارداد برای نکونام بازیکن جذب کنید

  • کد خبر : 35580
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
بدون توجه به سقف قرارداد برای نکونام بازیکن جذب کنید
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا با صرف هزینه ای هنگفت یک مربی خارجی را استخدام کند، نامه ای جدید از سازمان لیگ به باشگاه استقلال رسیده و محتوای نامه این است که سازمان لیگ ایران ضمن کاهش سقف قرارداد استقلال، از این باشگاه درخواست کرده که بر اساس سقف قرارداد جدید قانون مذکور را رعایت کند و در نقل و انتقالات نیم فصل با التزام به این قانون مُضحک پروسه نقل و انتقالات انجام شود!

به گزارش آوای استقلال، در اینجا ضمن تذکر به سازمان لیگ و تمام عناصر مافیایی که در پوشش التزام به قانون در تلاشند تا مانع موفقیت استقلال شوند بخشی از بیانیه باشگاه استقلال را که پس از حکم ناعادلانه کمیته استیناف در رسانه رسمی باشگاه منتشر شده بازنشر می کنیم تا مدیریت باشگاه نیز خاطراش باشد که مسیر درست و اصولی همان مسیری است که در بیانیه قید شده و رعایت قانون سقف قرارداد از نظر هواداران خیانت به استقلال محسوب می‌شود!
باشگاه استقلال با محکوم کردن این نمایش خجالت آور و این بی قانونی محض از این پس خود را ملزم به رعایت قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌داند.
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال از این قانون تنها برای تامین منابع مالی خود استفاده کرد چرا که امتیاز تیم‌های خاطی برگردانده شده اما جریمه های مالی پابرجا مانده تا حاصل فعالیت های فراقانونی برخی تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات، درآمدزایی میلیاردی فدراسیون فوتبال باشد.
باشگاه استقلال این قانون شکنی آشکار را محکوم کرده و پیشنهاد می‌کند روز ۵ دی در تقویم فوتبال ایران به عنوان روز بی قانونی ثبت شود.
باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل و از این پس تنها و تنها به قوانین فیفا پایبند خواهد بود و دستورالعمل های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را هم به دلیل نداشتن وجاهت قانونی و ضمانت اجرایی بایگانی می‌کند.
قانونگذاری که خود قانون شکنی می‌کند هیچ وجاهتی ندارد.”
موارد فوق بخشی از بیانیه باشگاه استقلال پس از حکم ناعادلانه کمیته استیناف بود و هواداران استقلال انتظار دارند که مدیریت باشگاه بدون توجه به قوانین مُضحک سازمان لیگ در راستای تقویت تیم و اجابت درخواست جواد نکونام کوشا باشد و بدون محدودیت و با هر مبلغی اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35580

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.