با سیلوا حاشیه ساختند! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

با سیلوا حاشیه ساختند!

  • کد خبر : 28663
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۵۶
با سیلوا حاشیه ساختند!
در آستانه دربی پایتخت، خبر شوک کننده ای اردوی پرسپولیس را در بهت و حیرت فرو برد. سفر ناگهانی لوکادیو به هلند و جدایی اش از جمع سرخ پوشان!

به گزارش آوای استقلال، بازگشت بازیکن هلندی به کشورش قطعا آنچه که مطرح می شود نیست.
خانواده و بیماری همسر و فرزند شاید تنها دلیلی باشد که می توان دیگران را به جدایی غیر منتظره متقاعد کرد. شاید به این خاطر چنین دلیلی مطرح شد تا با دلایلی دیگر نظیر عدم پرداخت طلب وی،هجمه علیه مدیریت سرخ ها ایجاد نشود.
بلافاصله بعد از انتشار این خبر، مافیای رسانه سرخ یا شاید هم تیم رسانه ای مدیریت پیشین استقلال، دست به کار شده و سعی کردند با خبری دروغ دلهره را به جان هواداران استقلال بیندازند: سیلوا به علت عدم پرداخت قراردادش از جمع آبی ها جدا می شود!
سیلوا به خاطر عدم دریافت مطالباتش به مسئولین استقلال اولتیماتوم ده روزه داده است! سیلوا….
علت اینکه عدم پرداخت مطالبات این بازیکن را بهانه ای برای ساخت این حاشیه کردند تنها به خاطر به چالش بردن مدیریت جدید استقلال است حتی به قیمت برهم زدن اعصاب هواداران کم سن و سال این تیم که سریع اخبار زرد را باور می کنند!
آنها که این دروغ را منتشر کردند احتمالا یا اخبار را رصد نمی کنند یا هواداران استقلال را کم حافظه می دانند زیرا
باشگاه استقلال پس از آنکه توانست مسدود شدن حسابش در بانک شهر را برطرف کند و پس از آزاد کردن مبلغی که به عنوان وثیقه در بانک گذاشته شده بود،پرداخت تا سقف چهل درصد از قرارداد بازیکنان را شروع کردند و اتفاقا اول خارجی های تیم را در فهرست پرداخت قرار دادند  لذا خبر جدایی بازیکن استقلال به خاطر عقب افتادن مطالباتش دروغ و یک شیطنت زشت از جانب کسانی بود که
نمی خواهند استقلال نتیجه بگیرد!
البته از آنجا که این دربی حساسیت چندانی برای طرفداران دو تیم ندارد شایعات و شیطنت ها هم نتوانست تاثیری روی هواداران،تیم و باشگاه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28663

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.