با این وضعیت بعید است نیم فصل دوم بازی زیبا از استقلال ببینیم | آوای استقلال
4
عباس سرخاب مطرح کرد؛

با این وضعیت بعید است نیم فصل دوم بازی زیبا از استقلال ببینیم

  • کد خبر : 20797
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
با این وضعیت بعید است نیم فصل دوم بازی زیبا از استقلال ببینیم
مصاحبه عباس سرخاب را در ادامه بخوانید.

عباس سرخاب در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: کمابیش بازی ها را نگاه می کنم اما متاسفانه حاشیه زیاد است و درگیری های فنی و مدیریتی و داستان های دیگر همچنان و هر روز وجود دارد و ما هم پیگیر اخبار و اطلاعات هستیم و سرگرمیم.
وی درباره استراتژی استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: به نظر من کادرفنی در انتخاب نفرات در روزهای اول کمی تند رفت و در اضافه کردن بازیکنان عجله کردند هر چند نفرات خوبی جذب شدند اما در ادامه این نفرات نشان دادند که به تفکرات تیم و کادر فنی نمی خورند و این موضوع حاکی از آن بود که در فصل نقل و انتقالات در ابتدای فصل استراتژی برای وارد خرید بازیکن نداشتیم و چه بسا به این موضوع قائل بودیم که مثلاً فلان بازیکن جلوی استقلال خوب بازی کرده و به همین دلیل او را انتخاب کردیم اما پشت سر این انتخاب، آنالیز و بررسی انجام نشد تا ببینیم بازیکن فوق چقدر می تواند مفید و موثر باشد و برای استقلال حکم سرمایه را ایفا کند.
سرخاب تاکید کرد: الان هم خروجی ها به همین ترتیب است این در حالی است که همه تیم‌ها در دنیا برای موفقیت ابتدا باید به یک ثبات فنی و مدیریتی برسند و در همه حوزه ها برای خود استراتژی تعریف کنند.
پیشکسوت استقلال یادآور شد: معمولاً برای فصل نقل و انتقالات در نیم فصل تیم ها نقاط ضعف و قوت را پوشش می دهند و معمولاً دو یا سه بازیکن مهم را جذب می کنند و اینطور نیست در ابتدای فصل با عجله خرید کرده و در وسط فصل همه آنها را رد کنند. نوع انتخاب نفرات در ابتدای فصل غلط بود و الان هم خروجی های استقلال نشان می‌دهد که اشتباهاتی در آن زمان برای خریدهای این تیم صورت گرفت. در هر صورت من معتقدم بحث آمدن و رفتن بازیکنان بیشتر از اندازه به ضرر کل مجموعه تمام شود چون همه این اتفاقات هزینه‌بر هستند و هم اینکه حرکت اصولی هر تیمی را این جریانات کند می‌کند چراکه در مجموع برای قهرمانی هر تیمی ابتدا نیاز به ثبات دارد اما این تغییر و تحولات نقش دست انداز و سرعت گیر را برای استقلال ایفا می‌کند.
سرخاب درباره شرایط استقلال در نیم فصل دوم گفت: قطعاً کار همه تیم ها در نیم فصل دوم سخت می شود چون همه تیم ها یا قهرمانی و سهمیه را میخواهند و یا از سوی مقابل می‌خواهند سقوط نکنند و تیم ها تا سر حد توان می جنگند و چون چیزی برای از دست دادن باقی نمی ماند بنابراین کار سخت می‌شود و رقابت جدی و برای موفقیت هر تیمی نیاز به آرامش و تفکرات درست دارد این در حالی است که استقلال در نیم فصل اول در نتیجه گیری خوب بود اما هنوز در موضوع فنی مشکلاتی دارد که من با این وضعیت نقل و انتقالات چشمم آب نمی خورد که در نیم فصل دوم هم از استقلال بازی زیبا ببینیم.
وی درباره بازی فردای ۲ تیم استقلال و ذوب‌آهن گفت: بازی مهمی خواهد بود اما برای استقلال فعلاً نتیجه مهمتر از بازی زیبا است آن هم برای قهرمانی و خوشحالی هواداران اما کادرفنی هم نشان داده که در تفکراتش به دنبال نتیجه گرایی بوده اما به نظر من باید به دنبال برنامه‌ریزی بلندمدت باشیم و چشم انداز داشته باشیم تا بتوانیم در آینده برای آسیا هم به عنوان یک مدعی به شمار برویم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20797

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.