باشگاه استقلال با هواداران رو راست نبود | آوای استقلال
4
مهدی پاشازاده در گفت و گو آوای استقلال:

باشگاه استقلال با هواداران رو راست نبود

  • کد خبر : 11215
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
باشگاه استقلال با هواداران رو راست نبود
باشگاه استقلال باید در این زمینه اطلاع رسانی کامل کرده و اعلام کند که در فروش این بازیکن هدف چه بوده و جزئیات آن را با صداقت بیان کند.

به گزارش آوای استقلال‌، مهدی پاشازاده در گفت و گو با آوای استقلال در خصوص فروش مهدی قایدی اظهار داشت: به هر حال باشگاه استقلال باید در این زمینه اطلاع رسانی کامل کرده و اعلام کند که در فروش این بازیکن هدف چه بوده و جزئیات آن را با صداقت بیان کند.

وی در ادامه افزود: البته پیش از این گویا باشگاه استقلال با وجود این که قرار بر فروش قایدی بوده اطلاع رسانی کاملی در این زمینه انجام نداده و در اصل با هوادار صادق نبوده. اگر باشگاه همان اول اعلام می کرد، قصد فروش قایدی را دارد بهتر بود تا این که تکذیب کند و بعد آن را بفروشد. به نظرم مدیریت در این زمینه با هوادار رو راست نبود در حالی که باید باشد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با نقل و انتقالات باشگاه گفت: به نظرم استقلال فعلا نفراتی که جذب کرده در حد متوسط هستند در حالی که تیمی که برای قهرمانی بسته می شود باید چند ستاره هم جذب کند. این بازیکنانی که جذب شدند ممکن است چند وقت بعد ستاره شوند اما استقلال در شروع کارش هم به چند ستاره نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11215

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.