بازگشت یامگا به جدول گلزنان | آوای استقلال
1

بازگشت یامگا به جدول گلزنان

  • کد خبر : 26862
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
بازگشت یامگا به جدول گلزنان
کوین یامگا موفق شد دوباره به جدول گلزنان لیگ برتر بازگردد.

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که کار تیم ساپینتو برای فتح دروازه مس سخت شده بود و لایه های دفاعی کرمانی ها مانع از خلق موقعیت توسط ستاره های استقلال می شد، اما این کوین یامگا بود که توانست از یک توپ عادی، فرصت جدی بسازد و با ضربه ای دیدنی به گوشه دروازه، قفل دروازه شهداد نژاد را باز کند.

از دقیقه ۸۹ دیدار برابر گل گهر که وینگر فرانسوی توانسته بود گل برتری تیم مجیدی را به ثمر برساند، تا دقیقه ۷۵ دیدار مقابل مس کرمان نزدیک به ۱۲۰۰ دقیقه و ۱۷۰ روز گذشت تا کوین یامگا یک بار دیگر برای استقلال پایش به گلزنی باز شد و در یک روز تاریخی، نامش را جاودانه کرد.

دیدار استقلال و مس قطعا به دلیل حضور هواداران بانو تحت الشعاع قرار گرفته بود. بازیکنان استقلال در اولین حضور یار دوازدهم خاص خود در آزادی به دنبال کسب پیروزی بودند تا این روز تاریخی را با خاطره ای شیرین به ثبت برسانند اما تلاش های تیم ساپینتو در برابر لایه های پرتعداد دفاعی مس، راه به جایی نبرد.

بالاخره و روی یکی از ارسال های بازیکنان استقلال بود که قفل دروازه باز شد. ارسال حردانی از راست برای بابایی با حضور به موقع مدافع مس و ضربه سر او دور شد. اما این دفع توپ در همان محوطه جریمه خودی فرود آمد و قایدی که در صدد تصاحب توپ بود، پس از برخورد با مدافع مس روی زمین افتاد.

حدود ۳۰ هزار تماشاگر آبی پوش منتظر شنیدن سوت حسن اکرمی به نشانه خطای پنالتی بودند اما تنها استقلالی که مسیر توپ را تعقیب کرد، بازیکن فرانسوی تیم ساپینتو بود. یامگا با حضوری به موقع در مکان فرود توپ، با ضربه ای قیچی مانند توپ را به گوشه دروازه فرستاد و کاری از دستان شهداد نژاد ساخته نبود.

ضربه دقیق یامگا به جایی رفت که استادیوم آزادی را منفجر کرد و هواداران استقلال سر از پا نمی شناختند. خوشحالی این بازیکن پس از گلزنی، به مانند همیشه بود و او پس از فریادهای بلند خود، به سمت جایگاه هواداران رفت و سپس روی زمین زانو زد و با انگشتان خود، به آسمان اشاره کرد.

وینگر فرانسوی استقلال که به دلیل روزهای متوالی ناکامی در امر گلزنی با انتقاد نیز روبه‌رو شده بود، بالاخره پس از مدت طولانی به این ناکامی پایان داد و با یک گل سه امتیازی، هواداران استقلال بخصوص بانوانی که در استادیوم حاضر بودند؛ خوشحال روانه خانه‌هایشان کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26862

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.