بابایی: استقلال با ذهنیت برنده به میدان می‌رود/ مجیدی خوب کاری می‌کند به انتقادات توجهی ندارد | آوای استقلال
3

بابایی: استقلال با ذهنیت برنده به میدان می‌رود/ مجیدی خوب کاری می‌کند به انتقادات توجهی ندارد

  • کد خبر : 21153
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
بابایی: استقلال با ذهنیت برنده به میدان می‌رود/ مجیدی خوب کاری می‌کند به انتقادات توجهی ندارد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: انتقاد‌هایی به نوع بازی استقلال می‌شود و مجیدی به آن اعتنایی ندارد که قطعاً کار خوبی می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، بابایی درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فجرسپاسی اظهارداشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد ۳ امتیازی که باعث شد اختلافشان با تیم دوم بیشتر شود، کسب کند. استقلال زمانی با فجر بازی کرد که در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود و با وجود اینکه دو بازیکن تاثیرگذارش را از دست داده بود با انگیزه بالایی مقابل فجر قرار گرفتند.

وی افزود: استقلالی‌ها در این فصل از قدرت بالایی برخوردار هستند و در هر بازی با ذهنیت برنده پا به میدان می‌گذارند. فجر مقابل استقلال کم آورده بود و دست پاچه بازی می‌کرد و سعی کردند با سیستم دفاعی هشت نفره جلوی حملات استقلال را بگیرند. استقلال توانست با صبر و حوصله بازی را مدیریت کند و در آخر به پیروزی دست یابد. استقلال به بلوغ تاکتیکی تیمی خوبی رسیده و نبود یک یا دو بازیکن نمی‌تواند تاثیری در روند نتیجه‌گیری تیم داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد آمانوف عنوان کرد: آمانوف بازیکن آماده‌ای نشان داده و از نظر من خیلی می‌تواند در ادامه فصل به کمک استقلال بیاید. او از تکنیک بالایی برخوردار است و از این جهت خرید خوبی برای استقلال به شمار می‌رود.

بابایی درباره سبک بازی استقلال تصریح کرد: انتقاد‌هایی به نوع بازی استقلال می‌شود و مجیدی به آن اعتنایی ندارد که قطعاً کار خوبی می‌کند. انتقادات همیشه هست و مربی باید کار خودش را انجام دهد. اگر او می‌خواست به انتقادات گوش کند بی شک آمار و ارقام اینگونه پیش نمی‌رفت.

وی در پایان در خصوص بازی هفته آینده استقلال مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل تفکر برنده دارد و این تفکر بازی‌ها را آسان می‌کند و انگیزه بازیکنان را برای بالا بردن جام قهرمانی بیشتر می‌کند. استقلال بازی به بازی پیش می‌رود و امتیازات لازم را جمع می‌کنند که به امید خدا در پایان فصل شاهد قهرمانی استقلال خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21153

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.