اولیایی: علی پروین دو ساعت در فرودگاه منتظر استقلال ماند! | آوای استقلال
3
حریف ما آسیاست، نه پرسپولیس!

اولیایی: علی پروین دو ساعت در فرودگاه منتظر استقلال ماند!

  • کد خبر : 9949
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۱۳
اولیایی: علی پروین دو ساعت در فرودگاه منتظر استقلال ماند!
در هر صورت افتخارات ما بین المللی است و ما اصلاً پرسپولیس را رقیب خود نمیدانیم بلکه آسیا رقیب استقلال است

به گزارش آوای استقلال،کاظم اولیایی که در زمان دومین قهرمانی استقلال در آسیا مدیریت این باشگاه را برعهده داشت درخصوص این رقابت‌ها در کشور بنگلادش گفت: واقعا شرایط سخت بود و هوا وحشتناک گرم. این کشور هم از لحاظ امکانات اصلاً کشور پیشرفته ای نبوده و برای برگزاری این دیدار ها شرایط سختی را متحمل شدیم. با این حال با تلاش بچه‌ها، تدابیر کادرفنی و خواست خداوند به قهرمانی رسیده تا بتوانیم این افتخار را در تاریخ باشگاه استقلال به ثبت برسانیم، افتخاری که بعید است تا سال های بعد هیچ تیمی به گرد آن برسد.

وی افزود: بعد از قهرمانی زمانی که برای بازگشت به ایران آماده می‌شدیم به ما اطلاع دادند که قرار است نمایندگانی از دولت نیز به استقبال ما بیایند و به همین دلیل لباس های یک شکل را خریداری کرده تا با وضعیتی آبرومندانه به ایران برگردیم بعد از بازگشت به ایران از آن جایی که پس از سال‌ها یک نماینده از کشورمان عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورده بود خیلی‌ها به استقبال آمده بودند، از جمله علی پروین و محمود خوردبین که بعداً فهمیدیم دو ساعت در فرودگاه منتظر نشستن پرواز ما و استقبال از استقلال بودند.

نکته قابل توجه این که بعد از قهرمانی تیم ملی در بازی های آسیایی که دو ماه بعد به به وقوع پیوست این بار ما مدیران استقلال برای خیرمقدم و استقبال از تیم ملی که علی پروین سرمربی آن بود به فرودگاه رفتیم و دو ساعت منتظر ماندیم!

اولیایی درباره اینکه این سال ها را باید سالهای ناکامی استقلال قلمداد کنیم چراکه رقیب دیرینه پنج سال است که قهرمان می‌شود گفت: در هر صورت افتخارات ما بین المللی است و ما اصلاً پرسپولیس را رقیب خود نمیدانیم بلکه آسیا رقیب استقلال است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=9949

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.