اولیایی: آتش این اختلافات استقلال را به خطر می اندازد! | آوای استقلال
1

اولیایی: آتش این اختلافات استقلال را به خطر می اندازد!

  • کد خبر : 7349
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
اولیایی: آتش این اختلافات استقلال را به خطر می اندازد!
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: دود تمام اختلاف‌ها به چشم استقلال می‌رود و اگر این آتش خاموش نشود، استقلال وارد چالش‌ها و حاشیه‌های بزرگتر خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال،مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: دود تمام اختلاف‌ها به چشم استقلال می‌رود و اگر این آتش خاموش نشود، استقلال وارد چالش‌ها و حاشیه‌های بزرگتر خواهد شد.

«کاظم اولیایی» با اشاره به اختلافات مدیرعامل و سرمربی استقلال اظهار داشت: یکی از اتفاقات و حاشیه‌های اخیر استقلال اختلاف احمد مددی و فرهاد مجیدی است که باعث شده این دو نفر علیه یکدیگر مصاحبه‌های تندی انجام دهند.

وی افزود: برای باشگاه بزرگی همچون استقلال زیبنده نیست که مدیرعامل و سرمربی چنین مصاحبه‌هایی را انجام بدهند و در رسانه‌ها از یکدیگر انتقاد کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من از احمد مددی و فرهاد مجیدی درخواست می‌کنم به این اختلافات پایان داده و برای موفقیت استقلال دست از اختلاف و لجبازی بر دارند.مجیدی و مددی باید توجه داشته باشند سرمربی و مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال هستند و باید با درک جایگاه خود کاری کنند تا استقلال در آرامش باشد.

وی تاکید کرد: در این مقطع حساس برخی از بزرگان و افرادی که کارنامه‌دار و عاقل هستند باید به میدان آمده و این اختلافات را برطرف کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال در پایان گفت: دود تمام اختلافات به چشم استقلال می‌رود و اگر این آتش اختلافات خاموش نشود استقلال وارد چالش‌ها و حاشیه‌های بزرگتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=7349

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.