اهمیت گلزنی بلانکو برای استقلال | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

اهمیت گلزنی بلانکو برای استقلال

  • کد خبر : 34084
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۰۲
اهمیت گلزنی بلانکو برای استقلال
می‌توان گفت هواداران استقلال بیش از هرچیزی منتظر درخشش بلانکو هستند.

به گزارش آوای استقلال، بلانکو مهاجمی که با تاخیر زیاد قراردادش را با استقلال به ثبت رساند در دو بازی گذشته و در دقایقی که فرصت بازی به او رسید اصلا نتوانست در حد و اندازه ای که هواداران از او انتظار دارند ظاهر شود و در کنفرانس خبری پس از بازی استقلال و شمس آذر نیز وقتی که خبرنگاران از نکونام در خصوص شرایط جسمانی و میزان آمادگی این مهاجم سوالاتی پرسیدند پاسخ نکونام به نوعی تاییدی بر این بود که بلانکو با شرایط ایده آل فاصله زیادی دارد و علاوه بر آمادگی جسمانی باید از نظر روانی نیز در شرایط مسابقه قرار بگیرد و با سایر بازیکنان هماهنگ شود.
بلانکو که در بازی گذشته به جای آرمان رمضانی وارد زمین شد در حدی ناآماده بود که حتی از درگیری در نبردهای هوایی و فیزیکی با بازیکنان حریف اجتناب می‌کرد و به لحاظ دوندگی نیز اصلا قابل قیاس با آرمان رمضانی پرتلاش نبود.
اما با توجه به سوابق بلانکو و ویدئوهایی که از بازی‌های او در گذشته دیده ایم انتظار می‌رود که این مهاجم پس از رسیدن به شرایط آمادگی جسمانی ایده آل پایش به گلزنی باز شود و مشکلات خط حمله استقلال را برطرف کند.
استقلال در سال‌های اخیر چندین مهاجم خارجی جذب کرد که به جز مامه تیام و دیاباته هیچکدام نتوانستند در خط حمله مؤثر واقع شوند و در مقام مقایسه نیز مهاجمی چون الحاجی گرو که در دوره مربیگری شفر جذب شد به مراتب از مهاجمان درجه دو داخلی نیز ضعیف تر بود و خیلی زود از چشم هواداران استقلال افتاد!
اما تیام که بسیار باهوش و فرصت طلب بود در جاگیری ها و خلق موقعیت یک مهاجم تاثیرگذار و حرفه ای بود و هواداران هنوز هم حسرت بازی‌های درخشان وی را در دل دارند و هنوز هم هر مهاجم خارجی که لباس استقلال را می‌پوشد به لحاظ سطح کیفیت با تیام مقایسه می‌شود که اکنون یکی از ستاره های لیگ ترکیه است.
لذا گلزنی بلانکو در بازی‌های پیش رو و به خصوص در بازی حساس خانگی مقابل تراکتور و در حضور هواداران پرشور استقلال برای آبی ها اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود که این مهاجم زیر فشار روانی حاصل از گل نزدن قرار نگیرد و خیلی زود به مهاجم محبوب هواداران استقلال تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34084

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.