انتقام سخت ستاره استقلال از قلعه نویی و سازمان لیگ | آوای استقلال
1

انتقام سخت ستاره استقلال از قلعه نویی و سازمان لیگ

  • کد خبر : 21444
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
انتقام سخت ستاره استقلال از قلعه نویی و سازمان لیگ
مهاجم فرانسوی تیم استقلال زننده هر دو گل پیروزی بخش استقلال مقابل نماینده سیرجان بود.

به گزارش آوای استقلال، از جمله حواشی پر سر و صدای بازی رفت تیم های استقلال و گل گهر (در سیرجان) ممنوعیت بازی ۲ بازیکن خارجی استقلال در دیدار مقابل گل گهر بود. اینکه سازمان لیگ ساعاتی پیش از برگزاری دیدار گل‌گهر مقابل استقلال به فرهاد مجیدی و مجموعه استقلال اعلام کرد تاریخ ضمانتنامه مالی دو بازیکن خارجی استقلال به پایان رسیده و در صورت حضور آنها در ترکیب آبی‌پوشان مقابل گل گهر دچار تخلف می شوند.

روزی که فرهاد مجیدی همه برنامه هایش برای رویارویی با تیم امیر قلعه نویی را بر پایه دو خرید خارجی‌اش استوار کرده بود، در نهایت مجبور شد تغییراتی گسترده در چینش مهره هایش ایجاد کند.

انتشار تصاویر دو بازیکن خارجی استقلال روی نیمکت این تیم در حالی که بازیکنان پیش از بازی مشغول گرم کردن خودشان بودند کاملاً نشان می داد تا چه اندازه از اتفاقات عجیب و غریب لیگ برتر ایران در تعجب فرو رفته اند. اما این دو بازیکن در بازی برگشت مقابل گل گهر و بر خلاف بازی رفت از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفتند و اتفاقاً یکی از آنها انتقام سختی هم از گل گهر گرفت.

کوین یامگا که بازی رفت را ۹۰ دقیقه روی سکوهای ورزشگاه سیرجان نظاره‌گر بازی همبازیانش بود در مصاف مقابل گل گهر در استادیوم آزادی دو بار پشت ضربه پنالتی ایستاد و هر دو بار موفق عمل کرد. او در ضربه اول روی ریباند توپ بعد از مهار فروزان گل زد و در نوبت دوم با یک ضربه فنی خلاف جهت حرکت فروزان دو بار دروازه دروازه بان استقلالی تیم گل گهر سیرجان را باز کرد تا عامل اصلی کسب هر سه امتیاز فرهاد مجیدی مقابل امیر قلعه نویی باشد.

البته رودی ژستد هم در این بازی خیلی تلاش کرد تا برای استقلال گلزنی کند ولی مثل بازی ها قبلی باز هم در این زمینه ناکام بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21444

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.