انتظار داریم بازی خیلی سختی را داشته باشیم | آوای استقلال
1
مربی استقلال مطرح کرد؛

انتظار داریم بازی خیلی سختی را داشته باشیم

  • کد خبر : 27985
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
انتظار داریم بازی خیلی سختی را داشته باشیم
مربی استقلال پیش از دیدار با آلومینیوم در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش آوای استقلال، روی ماتا مربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم درباره دیدار روز آینده تیمش گفت: فردا انتظار بازی خیلی سختی را داریم. چهار هفته است که تیم آلومینیوم نباخته و خوب بازی می‌کنند. با این حال ما در خانه بازی می‌کنیم و می‌خواهیم صدر جدول را نگه داریم. امیدوارم بازی خوبی را روز آینده شاهد باشیم.

او سپس در واکنش به این سوال که استقلال مقابل تیم های دفاعی به مشکل می‌خورد اینطور واکنش نشان داد: این مشکل فقط مربوط به استقلال نیست و تمام تیم‌های بزرگ در مقابل تیم‌هایی که در نیمه خودشان بازی می‌کنند، همیشه این مشکلات را دارند. این مشکلی نیست. ما روی این موضوع کار کرده ایم و تیم خودمان را براساس آنها چیده‌ایم. باید همانطور که قبلا بوده‌ایم پیش برویم. باید این رویکرد را ادامه بدهیم، گل بزنیم و بازی را ببریم.

سوال بعدی از ماتا درباره پیروزی پرسپولیس در انزلی مقابل ملوان بود و اینکه آیا این پیروزی در استقلالی ها انگیزه ایجاد می‌کند یا آنها را در بازی فردا تحت فشار قرار می‌دهد. مربی استقلال در واکنش به این سوال که نظرش درباره بازی کردن بعد از پرسپولیس چیست، بیان کرد: برای ما مهم نیست طرف مقابل‌مان ببرد یا ببازد. ما هر بازی به زمین می رویم تا بازی را ببریم. ما باید کار خودمان را درست انجام بدهیم. بازی های خیلی زیادی داریم و هنوز بسیاری از رقابت ها مانده است.هیچ فشاری روی ما نیست و ما فقط نیاز به سه امتیاز مسابقه داریم.

سوال بعد از روی ماتا درباره مخالفت ساپینتو با برگزاری دربی پس از جام جهانی بود و اینکه آیا این خبر واقعیت دارد یا خیر که دستیار این مربی اینطور به آن پاسخ داد: نمی‌دانم کسی به من چیزی نگفته و من هم اطلاعاتی ندارم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27985

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.