انتظار ادامه‌دار ارسلان مطهری برای تماس استقلال | آوای استقلال
1

انتظار ادامه‌دار ارسلان مطهری برای تماس استقلال

  • کد خبر : 11250
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
انتظار ادامه‌دار ارسلان مطهری برای تماس استقلال
مهاجم آبی‌ها به دنبال این است تا همکاری خود با این باشگاه را دنبال کند و باید دید طی ساعات آتی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، ارسلان مطهری اکنون تنها بازمانده خط حمله ثابت استقلال محسوب می‌شود. بعد از جدایی مهدی قایدی و پایان همکاری این باشگاه با شیخ دیاباته، اکنون ارسلان مطهری نیز قراردادش با آ‌بی‌ها به پایان رسیده و این در حالیست که طی روزهای اخیر نسبت به ادامه همکاری با این باشگاه چراغ سبز نشان داده است.مهاجم سابق ذوب آهن که بعد از بارها ابراز تمایل برای پوشیدن پیراهن استقلال، در نهایت موفق شده بود شخصا برای دریافت فسخ قرارداد از این باشگاه اصفهانی اقدام کند و به رویای خود برای پوشیدن پیراهن آبی دست یابد، اکنون نمی‌‎خواهد به سادگی آن را از دست بدهد. این در حالیست که بعد از پایان قرارداد این بازیکن نیز شایعاتی حول نام او در خصوص انتقال به لیگ ترکیه نیز شکل گرفته بود. با این حال مطهری در چند مرحله مذاکرات خود را با استقلال پیش برده و اکنون در انتظار تماس نهایی این باشگاه برای عقد قرارداد و ادامه همکاری است.مطهری فصل بیستم را با ثبت ۷ گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسانده بود، به همراه مهدی قایدی در صدر جدول گلزنان این تیم در فصل گذشته قرار گرفته بود و باید دید چه سرنوشتی طی روزهای آینده در انتظار او خواهد بود. هواداران استقلال بعد از اینکه دو مهاجم خود را از دست دادند (شیخ دیاباته و مهدی قایدی)، نمی‌خواهند اکنون با جدایی ارسلان مطهری مثلث آتش آنها کاملا از هم بپاشد و این در حالیست که این تیم در نقل و انتقالات موفق شده محمدرضا آزادی را نیز به خدمت بگیرد. استقلال امیدوار است در نقل و انتقالات تابستانی با تقویت خود در جدال با الهلال عربستان موفق به کسب مناسبی شود و از سد این حریف مدعی عبور کند.

طی روزهای اخیر البته شایعاتی درباره پیشنهاد مالی بالای ارسلان مطهری به استقلال برای تمدید قرارداد منتشر شده بود که این موضوع خیلی زود رد شد و گفته می‌شود طرفین بر سر مدت قرارداد به اختلاف خورده‌اند. مطهری بعد از این اتفاق اما با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش بار دیگر به تمدید قرارداد با استقلال چراغ ثبت نشان داد و اکنون باید دید مدیران این باشگاه چه زمانی از او دعوت برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11250

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.