امیر ببیند و دعوت کند! | آوای استقلال
1
پشت پرده معافیت یک ماهه سرلک!

امیر ببیند و دعوت کند!

  • کد خبر : 32755
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
امیر ببیند و دعوت کند!
ظلم و تبعیض در فوتبال پر مدعا اما آماتور ایران آنقدر زیاد و علنی شده است که کاملا قبح آن از بین رفته و هیچکس از انجام هیچ کاری به نفع پرسپولیس هیچ ابایی ندارد.

به گزارش آوای استقلال، از ناداوری ها که تکراری ترین بحث هر روز و هر ساله است گرفته تا پرداخت پول های کلان به این تیم با نام هوادار ناشناس…
اما از همه بدتر و نا امید کننده تر زمانی بود که تبعیض و تبانی نظام وظیفه با پرسپولیس را دیدیم!
از ارگانی که هرگز توقع نداشتیم بین جوانان این مرز و بوم فرقی قائل شود چرا که می داند فرزندان این آب و خاک چطور روزهای سخت سربازی را در مرزها و مبارزه با اشرار و… می گذرانند، چطور به وقت دفاع از کشور از جان مایه می گذارند، بنابراین نباید حقی از آنها تضییع شود و افرادی از میان جوانان برگزیده شوند که برتری داشته باشند بر سایرین و به راحتی معاف شوند از خدمت سربازی.
چطور مادران تحت هر شرایطی که باشند باید فرزندان خود را روانه خدمت سربازی کنند اما عده ای تنها به خاطر حضور در یک تیم خاص می توانند در پناه الطاف مسئولین نظام وظیفه معاف شوند تا صفرهای حساب بانکی شان را افزایش دهند؟
چطور جوانان کشور از دور افتاده ترین مناطق کشور از محروم ترین شهرهای ایران از فقیرترین خانواده های این مملکت حتی در صورت مشکلات جسمی و روحی روانی مادر هایشان مکلفند به خدمت سربازی اعزام شوند اما بازیکنان پرسپولیس تنها به خاطر رنگ پیراهن و اسم باشگاه شان در مصونیت کامل، معافیت بگیرند و برای خودشان عشق کنند و زندگی لاکچری شان را لاکچری تر کنند و تلخ تر این که مجوز این بی عدالتی را نظام وظیفه صادر می کند!
مگر میلاد سرلک چه فرقی با سایر جوانان کشور دارد؟ با سیاوش و مرادمند با همه آنها که زمان اعزام شان به سربازی است، چه فرقی دارد؟
وحید امیری که به دروغ مدعی شد کمرش را تحت جراحی قرار داده تا فشار را از روی نظام وظیفه بردارد و راحت تر معافیتش صادر شود بس نبود که حالا سرلک را هم به هر نحوی که هست می خواهند معاف کنند؟
بیرانوند تا سوم راهنمایی هم درس نخوانده اما به زور او را دانشجو کردند تا متخصص جعل شناسنامه هم معافیت بگیرد!
تاریخ مشمول سربازی شدن سرلک در تعطیلات لیگ بود و هیچ توجیهی برای دعوت این بازیکن معمولی به تیم ملی وجود نداشت. به امیر قلعه نوعی خط دادند که او را دعوت کن ولو آنکه در ترکیب استفاده ای از وی نکند.
منافع تیم ملی کشور را قربانی مصلحت پرسپولیس می کنند و به خاطر معافیت یک بازیکن این تیم، می گویند سرلک را دعوت کن و یک بازیکن لایق را پا سوز او و پرسپولیس کن، تیم ملی را از داشتن یک بازیکن خوب محروم کن تا سرلک و پرسپولیس منتفع شوند، کجای این نگاه منصفانه و بر اساس عدل علی است؟
از آنجایی که مسئولین در ماجرای اعزام یزدانی و مرادمند مدعی بودند از فشار فضای مجازی می ترسند و چاره ای ندارند جز آنکه دو بازیکن استقلال را موظف به اعزام کنند حالا چرا به فضای مجازی توجه ندارند و صدای معترضین به این ظلم آشکار را نمی بینند؟
چطور یک ماه اعزام این بازیکن را به تعویق می اندازند؟ که چه بشود؟
که برای پرسپولیس بازی کند و امیر قلعه نوعی توجیهی برای دعوت از او به تیم ملی داشته باشد، همین!
بازی کند که بگویند سرمربی تیم ملی خودش بازی او را دیده و پسندیده و دعوت کرده است و اصلا به خاطر فشار این اتفاق نیفتاده است!
ظلم تا کجا؟ تا کی؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32755

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.