الان وقت سکوت کردن نیست | آوای استقلال
1
با احترام به همه پیشکسوتان استقلال؛

الان وقت سکوت کردن نیست

  • کد خبر : 33122
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
الان وقت سکوت کردن نیست
پس از ماجراهایی که پیرامون استقلال طی یک هفته گذشته در تلویزیون مطرح شد. برخی از پیشکسوتان از این رویه انتقاد کردند و مدعی شدند مدیران کنونی و قبلی باشگاه نباید با یکدیگر در رسانه جدال کنند چون چنین مسائلی باعث ناراحتی هواداران می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، قطعاً طرفداران استقلال به نیت خیر چهره‌های قدیمی این باشگاه کاملاً واقف هستند و می‌دانند اگر مو سفیدان هشدار می‌دهند، از سر خیرخواهی است اما در کمال احترام به همه این عزیزان باید گفت چنین طرز فکری حداقل در برهه کنونی برای استقلال کارایی لازم را ندارد.
به همه پیشکسوتان احترام می‌گذاریم و آنها را تاج سر استقلال می‌دانیم اما در کمال احترام به آنها باید بگوییم الان تحت هیچ شرایطی وقت سکوت کردن نیست و اتفاقاً بهتر است هواداران کاملاً در جریان ماوقع قرار بگیرند.
همه باید بدانند در استقلال چه می‌گذرد و بر سر این تیم چه می‌آید چون اگر حالا این حرف‌ها گفته نشود بیان آن در پایان فصل هیچ حاصلی نخواهد داشت.
باید یادآور شویم در این مقطع بهتر است مو سپیدان در کمال آرامش و به دور از حب و بغض و فقط برای استقلال گام بردارند.
اینکه مدیران اسبق با دعوت کردن پیشکسوت ها به محل کارشان بخواهند بازی شروع کنند اصلا درست نیست و اتفافا باید در تماس اول با آنها برخورد شود.
اگر اشخاصی که در گذشته روی صندلی مدیریت نشستند به اندازه کمی دلسوز بودند یقیناً استقلال به این روز دچار نمی شد، پس بهتر است بزرگ تر ها در حوالی استقلال بزرگتری کنند نه در جای دیگر.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33122

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.