اقبالی: فرهاد باید با مدرک در مورد آن فرد حرف می‌زد | آوای استقلال
3
بازی استقلال و سپاهان جذاب نمی‌شود

اقبالی: فرهاد باید با مدرک در مورد آن فرد حرف می‌زد

  • کد خبر : 22519
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
اقبالی: فرهاد باید با مدرک در مورد آن فرد حرف می‌زد
استقلال از جام حذفی، حذف شد اما به خاطر صحبت‌های جنجالی فرهاد مجیدی در خصوص یکی از مسئولان کمیته داوران تیرهای ترکش این مصاحبه به استقلال می‌خورد، به همین دلیل طی چند روز اخیر پای مدیرعامل استقلال به میان آمد و او سعی کرد تا از سرمربی استقلال مقابل کمیته داوران دفاع کند، حالا اما بازار شکایت داغ شده است.

به گزارش آوای استقلال، کمیته داوران بابت تهمتی که مجیدی به عضو کمیته داوران زد، به کمیته اخلاق شکایت کرده است. از طرفی هم به‌دلیل استوری که خسروی علیه فرهاد در صفحه شخصی خود گذاشته، استقلالی‌ها به کمیته اخلاق شکایت کرده‌اند. در این میان اما هواداران نگران هستند که تیم محبوب‌‌شان قربانی لج و لجبازی نشود و بعد از این داوران به‌دلیل حرف‌های جنجالی مجیدی نخواهند از او انتقام بگیرند. در خصوص مسائل پیش آمده مسعود اقبالی صحبت هایی را مطرح کرد.

استقلال از جام حذفی کنار رفت، نظرتان در خصوص بازی این تیم مقابل نساجی چیست؟
‌ برای قهرمان شدن نیاز به پارامترهایی است و باید روی بازی‌ها برنامه‌ریزی درست شود و اگر قرار است بازی به بازی برنامه بریزند و برنده شوند نیاز به چند ستاره دارند. به این نکات باید وحدت تیم، نظم در دفاع، نیروی تهاجمی خوب و تسهیلات یک باشگاه از نظر مالی را نیز اضافه کرد تا یک تیم در تورنمت موفق شود. متأسفانه تیم‌های ایرانی به اسم حرفه‌ای هستند اما در اصل از آماتور هم آماتورتر هستند و در این میان تیم استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست. در بازی استقلال و نساجی کار به پنالتی کشید و در ضربات پنالتی هم باید افرادی انتخاب شوند که هم از نظر فنی و از نظر روحی آماده باشند. یک زمانی در ضربات پنالتی رونالدو مقابل بیرانوند نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند و این در دنیا کاملاً طبیعی است.
اما برای استقلال همه چیز از نشست خبری فرهاد مجیدی بعد از بازی شروع شد و ایشان یکی از اعضای کمیته داوران را متهم کرد که بعد از صحبت‌های او کمیته داوران با مجیدی و استقلال وارد اختلاف شد!
آقای مجیدی حرف‌‌های چندین سال پیش را مطرح کرد و در آن سال‌ها آقای خسروی را متهم کردند و مسائلی پیش آمد اما در چنین مواقعی باید قبل از هر چیزی مدرکی باشد تا فرد مطرح کننده، متهم نشود. در مجموع داوری‌ها هم مثل فوتبال‌مان است ولی گاهاً دیده می‌شود که مغرضانه داوران را برای بازی‌ها می‌چینند که این اصلاً خوب نیست. به هرحال مربیان کنار زمین فشار زیادی را تحمل می‌کنند و بعضی از اشتباهات داوری آنها را بیشتر عصبانی می‌کند.
این روزها هواداران می‌ترسند که اختلافات بین مجیدی و کمیته داوران دودش در چشم استقلال برود و در تصمیمات داوران اثر داشته باشد!
همانطور که گفتم همه چیز این فوتبال به هم می‌خورد. شما نگاه کنید کمیته انضباطی سرمربی پرسپولیس را که در بازی دربی هر کاری خواست انجام داد (هل دادن داور بازی و ناظر داوری) ۶ جلسه محروم می‌کند و آن هم دو جلسه‌اش تعلیقی اما یک مربی تیم ته جدولی در موردی مشابه۶ ماه محروم می‌شود! در چنین شرایطی به هواداران باید حق داد که از یکسری موضوعات بترسند. باور کنید من مدتی است که فوتبال ایران را تماشا نمی‌کنم. این از تصمیمات بیرون زمین آنها است و در داخل زمین هم هیچ کدام از تیم‌ها فوتبال خوب ارائه نمی‌دهند.
استقلال بازی با سپاهان را در پیش دارد اما به نظر می‌رسد این بازی برای استقلال سخت و سنگین باشد!
سپاهان تیم خوبی است و استقلال هم تاکنون نباخته است، اما این فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. تصور من این است که فوتبال جذابی را در کل شاهد نخواهیم بود.
چرا؟
چون هر دو تیم برای نباختن به میدان می‌آیند و همین نکته باعث می‌شود که فوتبال زیبایی را شاهد نباشیم. در چنین شرایطی گل‌های زیادی رد و بدل نمی‌شود و نمی‌توان توقع فوتبال زیبا را داشت چون دو تیم اولویت‌شان گل نخوردن است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22519

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.