افشا تخلف جدید مالی در فدراسیون/ پرداخت ۶ میلیاردی برای بیمه عضو هیات رییسه سازمان لیگ!+سند | آوای استقلال
5

افشا تخلف جدید مالی در فدراسیون/ پرداخت ۶ میلیاردی برای بیمه عضو هیات رییسه سازمان لیگ!+سند

  • کد خبر : 23732
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
افشا تخلف جدید مالی در فدراسیون/ پرداخت ۶ میلیاردی برای بیمه عضو هیات رییسه سازمان لیگ!+سند
در شرایطی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در شرایط سخت مالی قرار دارند و در تامین بسیاری از هزینه‌های ضروری فوتبال با مشکلات اساسی مواجه هستند هر روز اخبار نگران کننده‌ای از ریخت و پاش‌های مالی در فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد، افشای یک سند خاص ابهامات زیادی را درباره این سازمان بوجود آورده است.

به گزارش آوای استقلال، مشخص شده، فدراسیون فوتبال در سال ١۴٠٠ برای حق بیمه صادق درودگر عضو هیات رییسه سازمان لیگ مبلغ ۶ میلیارد و دویست و پنجاه و هشت میلیون ریال پرداخت کرده است.

در بررسی صورت‌های مالی و اسناد تلفیقی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال که بعد از تاریخ ١۴٠٠/١١/٢٨ تنظیم شده، این مبلغ برای پرداخت معوقات حق بیمه صادق درودگر در بین سال‌های ١٣٧۵ لغایت ١٣٨٢ هزینه شده و در جدول حساب‌های پرداختی تهاتری فدراسیون فوتبال درج شده است.

حال سوال اینجاست که آیا صادق درورگر در آن سال‌ها با فدراسیون فوتبال قرارداد همکاری داشته است؟

آیا حقوق و مزایای مربوط به آن سنوات را دریافت کرده است؟

صادق درودگر که همواره ادعا کرده هیچوقت حقوقی از فوتبال دریافت نکرده، اگر در آن سنوات حقوق خود را دریافت کرده چرا حق بیمه آن سال‌ها پرداخت نشده و اگر هیچ حقوقی دریافت نکرده پس این مبلغ عجیب برای پرداخت حق بیمه سنوات گذشته چه بوده است؟

این سوالاتی است که مسئولین فوتبال کشور لازم است توضیحات شفاف و قابل قبولی ارائه کنند، اما چیزی که حتمی و مسلم است، باید این مبلغ قابل توجه هر چه زودتر از طرف ذینفع آن به حساب فدراسیون فوتبال واریز گردد.

شفافیت مالی آرزو دیرینه اهالی فوتبال کشور است که امید می‌رود مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع فدراسیون تلاش‌های واقعی خود را به دور از وعده و شعار به صورت عملی اثبات کرده و نشان دهند که از شفافیت دفاع می‌کنند و حامی افرادی نیستند که طی سالیان اخیر با رفتارهای غیر قانونی به فوتبال آسیب رسانده‌اند.

صادق درودگر چند سالی است که در ارکان مختلف فوتبال کشور حضور داشته و اتفاقا در مباحث مالی و البته اسپانسرینگ و تبلیغات محیطی نقش پررنگی را داشته است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23732

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.