افرادی که در پوشش مشاور نکونام را تحریک می‌کنند دشمن او هستند | آوای استقلال
0
هواداران استقلال خسته از حاشیه ها و گلایه ها

افرادی که در پوشش مشاور نکونام را تحریک می‌کنند دشمن او هستند

  • کد خبر : 37500
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۹
افرادی که در پوشش مشاور نکونام را تحریک می‌کنند دشمن او هستند
سه امتیاز میدان اهواز مثل همه سه امتیازهای قبلی آنقدر شیرین و حساس بود که در آستانه دربی همه ما را غرق امید و شادمانی کرد.

به گزارش آوای استقلال، حقیقتا در این زندگی نکبت بار چیز زیادی برایمان نمانده که بتواند خالق این همه دلخوشی و امید باشد اما استقلال با وجود همه حاشیه هایش در این فصل مایه فخر و غرور هواداران بوده است.
اما متأسفانه برای چندمین بار دقایقی از دلخوشی ما نگذشته بود که در کنفرانس خبری شاهد حمله تند جواد نکونام به علی خطیر و مدیریت باشگاه استقلال بودیم و حرفهایی از زبان سرمربی استقلال مطرح شد که هر کلام آن می‌تواند منشاء تولید حاشیه هایی مخرب برای تیمی باشد که با خون دل خوردن و به سختی امتیازات را جمع کرده و با اقتدار بر صدر جدول تکیه زده است و واقعا حیف است که خودمان با دست خودمان این موفقیت بزرگ را که بسیار ارزشمند است و مایه شادی و نشاط هواداران استقلال شده تبدیل به حاشیه و تنش کنیم.
جواد نکونام عزیز باید به این نکته توجه کند که هر حرف و گلایه و انتقادی از مدیریت باشگاه وجود داشته در مصاحبه ها و کنفرانس خبری های قبلی به آن اشاره کرده و تکرار مکررات در آستانه بازی حیثیتی دربی علاوه بر اینکه یأس و ناامیدی را جایگزین شادی و امید در دل هواداران می‌کند چالشی سخت برای مجموعه استقلال ایجاد خواهد کرد و این اتفاق در خوشبینانه ترین حالت هیچ خروجی مثبتی برای جواد نکونام نخواهد داشت.
نکونام آنچه را که نیاز بوده در هفته گذشته درباره مشکلات و کمبودها و اختلافات گفته است و اصرار بر اینکه مدیریت باشگاه دشمن شماره یک کادر فنی استقلال است و قصد زمین زدن سرمربی را دارد قطعا اعتماد به نفس بازیکنان را در آستانه بازی حساس دربی کاهش می‌دهد و به فرض اینکه همه اتهامات نکونام به مدیریت باشگاه درست باشد او خواسته یا ناخواسته تیشه به ریشه خودش و تیمش می‌زند و آرامشی را که حاصل نتایج خوب و صدرنشینی مقتدرانه این فصل استقلال است تبدیل به یک فضای پرتنش و پرحاشیه می‌کند و به اعتقاد ما این معامله دو سر باخت در این شرایط که استقلال به شدت نیازمند آرامش است اصلا منطقی و عاقلانه به نظر نمی‌رسد.
نکونام اگر قصد طرح گلایه و انتقاد دارد می‌تواند حرفهایش را در فرصتی مطرح کند که ترکش های تنش و اختلاف تمرکز و آرامش او و تیمش را بهم نریزد.
یک مربی موفق علاوه بر دانش فنی و مدیریت میدانی باید قدرت تحلیل موقعیت خودش و تیمش را نیز داشته باشد و اگر قرار بر طرح گلایه هاست زمان بیان آن را به موقعی موکول کند که مسابقات تمام شده باشد و سخت ترین حاشیه ها هم به استقلال آسیبی نرساند.
آقای نکونام عزیز از قدیم گفته اند هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد و اینکه شما پس از هر کنفرانس خبری در برابر خبرنگارانی که برخی از آنها مشتاق به حاشیه رفتن استقلال هستند به طرح انتقادات تند از مدیریت باشگاه می‌پردازید عملا آب به آسیاب دشمن میریزید و در انظار عمومی استقلال را به کانون حاشیه و بحران تبدیل میکنید و این موضوع از یک مربی دنیا دیده چون شما بعید است که نسنجیده سخن بگوید و سوار بر موجی که حاصل مشاوره های غلط اطرافیان و دشمنان به ظاهر دوست است استقلال را دستی دستی به حاشیه ببرد.
آقای نکونام ما دشمن شما نیستیم و شما را به آرامش دعوت می‌کنیم.
دشمنان شما آن افرادی هستند که در پوشش مشاوره و تحت عنوان دلسوزی ذهنتان را آشفته می‌کنند و باعث می‌شوند که شما حتی پس از پیروزی‌ها هم آنقدر عصبی و خشمگین باشید که لذت و شیرینی موفقیتها را به کام خودتان و تیمتان و هواداران عزیز استقلال زهر کنید!
لطفا، خواهشا آرامش خود را حفظ کنید و تمرکزتان روی مسائل فنی و مدیریت میدانی تیمتان باشد و از درگیری و مصاحبه های بی حاصل که نتیجه ای جز حاشیه سازی ندارد بپرهیزید که دشمنان استقلال دقیقا همین را می‌خواهند و شما در مسیری قرار دارید که عاقبت دشمن شاد می شوید و در فصلی که با وجود تمام مشکلات مدعی اول قهرمانی هستید به راحتی یک موفقیت ارزشمند را از دست می‌دهید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37500

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.