اعاده دادرسی گل گهر ماهیت بررسی ندارد | آوای استقلال
1

اعاده دادرسی گل گهر ماهیت بررسی ندارد

  • کد خبر : 22989
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
اعاده دادرسی گل گهر ماهیت بررسی ندارد
در چند روز گذشته، خبر باز شدن پرونده گل‌گهر و استقلال در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرد.

به گزارش آوای استقلال،

در این مقوله اگر چه یکی از موارد جدید مورد استناد توسط باشگاه گل گهر فایل صوتی رفیعی برای یکی از اعضای کمیته انضباطی (رئیس کمیته) است اما این رای توسط تمامی اعضای این کمیته انشا و نهایی شده است و از کجا معلوم که همان یک نفر عضو مشخص نیز تحت تاثیر قانون چنین حکمی را امضا نکرده باشد چون در هر صورت قانون موجب شده تا چنین حکمی توسط کمیته انضباطی امضا شود.
طبیعتا این حکم بر اساس قانون صادر شده است هرچند نفس کار و توصیه برای انجام امر یا امور، کاری ناپسند و دور از عرف است اما این موضوع نمی تواند حکم را زیر سوال ببرد مگر این که سیرجانی ها اثبات کنند که این حکم تحت تاثیر تماس رفیعی صادر شده است که اثبات این موضوع نیز تقریبا امری بسیار بعید است.
نکته بعدی این که بعد از این ماجرا باشگاه گل گهر به استیناف شکایت می کند و این حکم توسط استیناف نیز مورد تاییر قرار می گیرد که این موضوع نشان می دهد این بحث دیگر ربطی به رفیعی و سفارشات و توصیه او به رئیس کمیته انضباطی ندارد چرا که تمامی اعضای استیناف هم این حکم را بررسی و تایید می کنند.
بنابراین این تماس و فایل صوتی مورد استناد قرار گرفته نمی تواند مدرک جدیدی برای زیر سوال بردن رای کمیته انضباطی در خصوص این پرونده باشد چون هیچ ارتبط خاصی در این دو فقره وجود ندارد مگر این که مدارک دیگری باشد دال بر این که این حکم قانونی نیست یا استعلام هایی که صورت گرفته اشتباه است که به نظر می رسد این موضوع هم راه به جایی نبرد چون استعلام ها مبنی بر اینکه این بازیکن گابنی سوابق ملی ندارد شفاف بوده، پس صلاحیت حضور در لیگ ایران را نداشته است اما در هر صورت باید صبر کرد و دید عاقبت ماجرا چه می شود. اما در هر صورت به نظر می رسد کمیته استیناف اصولا درخواست اعاده دادرسی را نخواهد پذیرفت چون این موضوع اصلا قابل دادرسی نیست. در واقع کمیته استیناف اصولا به دلیل عدم ارائه سند موثر به نظر نمی رسد قراری برای قبولی اعاده دادرسی صادر کند و از این رو به نظر نمیرسد مجددا از منظر ماهیتی این پرونده مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22989

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.