استقلال ۴_۱  حذف شد | آوای استقلال
2
حذف استقلال توسط مدعیان وطن پرستی!

استقلال ۴_۱  حذف شد

  • کد خبر : 30900
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
استقلال ۴_۱  حذف شد
استقلال را پیش از آنکه ای اف سی حذف کند، مدعیان  داخلی حذف کردند!

به گزارش آوای استقلال، آنها که حاضر نشدند به موقع حتی به صورت‌ وام هم که شده به این‌ باشگاه هم مثل رقیبش کمک کنند تا بدهی مدیران بی لیاقتی که با سو مدیریت میلیاردها تومان بدهی از خود باقی گذاشتند را بپردازند. آنها که با قربانی کردن استقلال و با نگاه رنگی حکم به حذف آبی های پایتخت دادند!

اگرچه هنوز حذف استقلال قطعی نیست اما چندان هم نمی توان امیدوار بود زیرا افرادی شبیه آنها که در کمیته بدوی رای به حذف آبی های پایتخت دادند، در کمیته تجدید نظر حضور دارند!

بر اساس ماده ۵۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال یکی از ارکان فدراسیون، هیئت های صدور مجوز هستند.
هیئت های صدور مجوز حرفه ای شامل بدوی و تجدید نظر است که هر کدام پنج عضو دارد.

اعضای کمیته بدوی را آقایان حمیدرضا آصفی، سید محمدکاظم اولیائی، جعفر سمیعی، ذهیری و شمس تشکیل می دهند و اعضای کمیته تجدید نظر را آقایان داریوش مصطفوی، بهروان، حسن زاده، زارع و محمدی!
بررسی شرایط تیم ها برای دریافت مجوز حرفه ای ابتدا بر عهده کمیته بدوی است که این کمیته امروز  با اکثریت آرا رای به حذف استقلال داد!

از آنجا که آوای استقلال چندین روز است تمام توان، نیرو و نفراتش را برای پیگیری موضوع مجوز حرفه ای متمرکز کرده است، شاهد رفت و آمدها به ساختمان باشگاه استقلال، تلاش برخی برای برگزاری جلساتی که غالبا از سمت باشگاه و مدیریت مورد توجه و استقبال قرار نمی گرفت (که اگر غیر از این بود تا کنون بدهی موسوی را پرداخت کرده بودند و مدارک را بارگزاری می کردند)، بودیم.

از شواهد اینگونه پیداست کماکان پیگیری موضوع در هیئت استیناف هم به خاطر این بی مسئولیتی ها به فراموشی سپرده خواهد شد.

جای بسی تاسف و تعجب دارد که در فهرست نفراتی که به حذف استقلال رای دادند نام حمیدرضا آصفی را باید بنویسیم. مردی که سالها عضو هیئت مدیره استقلال بود و حتی چندی قبل هم حرف از مدیریت او می‌شد که البته چنین اتفاقی رخ نداد!

دیگر رای منفی را مجید سمیعی مدیرعامل اسبق پرسپولیس( که بارها در آوای استقلال از او به خاطر بی حاشیه بودنش، به خاطر آنکه مانند سایر مدیران پرسپولیس به استقلال توهین نمی کرد، به خاطر اینکه سعی نمی کرد با هوچی‌گری خودش را به تیتر یک رسانه ها تبدیل کند، تعریف و تمجید کرده بودیم و حتی جایی نوشته بودیم استقلال به یکی مانند سمیعی نیاز دارد)، به استقلال داد!
همین آدمی که ما گمانمان از او بر درستکاری، صداقت و عدالت بود رای پنهان خودش را با نگاهی رنگی علیه استقلال صادر کرد و به پرسپولیس رای مثبت داد!

وقتی آصفی که سالها در استقلال بوده علیه استقلال و به نفع پرسپولیس با آنکه می داند مستحق نیست رای می دهد و سمیعی که در پرسپولیس بوده رای مثبت خودش را به پرسپولیس می دهد و به استقلال رای منفی، با خودمان فکر می کنیم واقعا پشت پرده چه خبر است؟

استقلال و پرسپولیس هر دو مشکل بدهی و مالکیت مشترک داشتند. بدهی پرسپولیس را صفر کردند و مالکیت مشترکش را هم با بیرون کردن استقلال از وزارت ورزش و سند سازی می خواهند حل کنند!
اما برای پرداخت بدهی استقلال کسی به روی خود نیاورد!
حل مشکل مالکیت مشترک هم به خاطر پرسپولیس اتفاق افتاد در واقع!
استقلال چرا باید در کمیته بدوی پنج رای مخالف داشته باشد؟
آیا استقلال تیم این آب و خاک نیست؟
آیا هوادارانش مردم این خاک پاک نیستند؟

وقتی به خاطر پرسپولیس در حال سند سازی هستید چطور استقلال را در شرایط برابر حذف می کنید؟
شما که می دانید بدهی باشگاه به استراماچونی پرداخت شده است و تنها مانده بارگذاری مدارک و بدهی به موسوی، آیا نمی شد رای به حضور استقلال بدهید با تعیین فرصت برای پرداخت بدهی اش به موسوی؟

بعد از کمیته بدوی، این کمیته تجدید نظر است که باید به ریاست داریوش مصطفوی رای نهایی را صادر کند.
باید ببینیم آصفی و سمیعی روی کمیته تجدید نظر هم نفوذ دارند و می توانند آنها را علیه استقلال متحد کنند؟
امیدواریم داریوش مصطفوی تنها عضو ورزشی کمیته تجدید نظر نگاهی فرا رنگی داشته باشد و به خاطر اینهمه هواداری که دلخوشی شان این فوتبال و این تیم است با شرافت و با وجدانش رای بدهد.

امیدواریم آقایان بهروان، حسن زاده، زارع و محمدی هنگام رای دادن گرایشات رنگی شان یا اگر دشمنی با استقلال دارند را کنار بگذارند و خدا را در نظر داشته باشند و حقی را ناحق نکنند و  وجدان و شرف را سر نبرند!

در مقاله ای دیگر از نفوذ مهدی تاج و تاثیر و اهمال کاریش برای حذف استقلال و کم کاری و بی توجهی سازمان خصوصی‌سازی که در واقع شریک قربانی کردن استقلال است، خواهیم نوشت!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30900

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.