استقلال پول این بازیکن را زودتر پرداخت می‌کند | آوای استقلال
3

استقلال پول این بازیکن را زودتر پرداخت می‌کند

  • کد خبر : 32134
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
استقلال پول این بازیکن را زودتر پرداخت می‌کند
مدیران استقلال در صدد هستند تا پایان هفته جاری مطالبات کوین یامگا را پرداخت کنند و مانع از اتفاقات بعدی شوند.

به گزارش آوای استقلال، ستاره فرانسوی- کامرونی استقلال اگرچه دو فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد، اما مطالباتی از فصل گذشته و پیش پرداخت امسال دارد که باعث ناراحتی‌اش شده است.

یامگا روز ۱۵ تیرماه بابت طلب ۶۰ هزار دلاری‌اش از فصل پیش و پرداخت نشدن پیش‌پرداخت ۱۰۰ هزار دلاری برای فصل جدید به باشگاه استقلال نوتیس داد. او نوتیس خود را در زمان مدیریت حجت کریمی به باشگاه ارسال کرد و حالا با حضور علی خطیر این مساله در دستور پیگیری قرار دارد.

از مهلت ۱۵ روزه یامگا به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات ۴ روز بیشتر باقی نمانده و به همین خاطر خطیر و همکارانش در تلاش هستند هرچه سریع‌تر مبلغی را تهیه کرده و به یامگا بپردازند. بر اساس نوتیس ارائه شده به باشگاه استقلال، در صورتی که پول این بازیکن تا روز ۳۰ تیرماه پرداخت نشود، او قادر است یک طرفه قرارداد را فسخ کند و از استقلال برود.

اگرچه یامگا در گذشته نیز نشان داده بازیکنی نیست که بخواهد مشکل برای تیم خود درست کند، اما مدیران استقلال در این خصوص باید پیش دستی کنند و نهایتا تا پایان هفته جاری پول این بازیکن را پرداخت کنند.

تلاش ها برای تامین پول و پرداختی ۱۶۰ هزار دلاری به یامگا شروع شده و به نظر می‌رسد این پرداختی در اولویت برنامه های خطیر و سایر مدیران استقلال قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32134

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.