استقلال و هوادارانش قربانیان مظلوم مناقشات باشگاه! | آوای استقلال
0
بیانیه ای ناشیانه که آرامش استقلال را برهم زد

استقلال و هوادارانش قربانیان مظلوم مناقشات باشگاه!

  • کد خبر : 36260
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۰۵
استقلال و هوادارانش قربانیان مظلوم مناقشات باشگاه!
فضای مجازی و رسانه ای می‌توانست مجالی باشد برای تحکیم رفاقت ها و تقویت اتحاد و همدلی در مجموعه استقلال اما آنچه اکنون در باشگاه استقلال در جریان می‌باشد چیزی فراتر از لج و لجبازی و شبیه به کینه جویی و تسویه حساب شخصی است!

به گزارش آوای استقلال، حقیقتا از اوایل فصل و از همان روزی که مدیرعامل استقلال سکان مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفت توقع ما از او با توجه به روابط و تجربیاتش در حوزه مدیریت و انگیزه ای که به عنوان یک مدیر جوان داشت خیلی بیشتر از چیزی بود که از او دیدیم!
وی به واسطه ارتباطات بین المللی با بسیاری از ایجنت های معتبر و مطرح دنیا ارتباط مستقیم دارد و انتظار می‌رفت که با وجود او شاهد نقل و انتقالاتی طوفانی و در شأن باشگاه استقلال باشیم اما متأسفانه هم در نقل و انتقالات پیش فصل و هم در بازه نقل و انتقالات زمستانی هیچگونه تحرکی که بتواند روزنه ای از امید در دلها زنده کند از مدیریت باشگاه استقلال که خطیر در رأس آن قرار دارد ندیدیم و این دقیقا همان موضوعی است که به اختلاف و شکاف عمیق بین مدیرعامل و سرمربی استقلال نیز منجر شده است.
مدیرعامل و سرمربی استقلال که اوایل فصل هم به خاطر مسائل مشابه اختلافات بسیاری با هم داشتند و کارشان به قهر و دعوای رسانه ای نیز کشیده شده بود اواسط فصل با پادرمیانی علیرضا دبیر که دوست مشترک هر دو است در ظاهر اختلافات و کدورت‌ها را کنار گذاشتند و در قاب عکسی که در آن تعدادی از کُشتی گیران حضور داشتند با یکدیگر دست یا علی دادند!
اما متأسفانه آشتی آن‌ها کاملا صوری و ظاهری بود و طولی نکشید که دوباره زمزمه هایی از اختلاف و شکاف بین این دو نفر در محافل فوتبال دهان به دهان چرخید و هر روز بیشتر و بیشتر شد تا اینکه سرانجام بار دیگر آتش زیر خاکستر در باشگاه استقلال برافروخته شد و حرفهایی که نباید رسانه ای میشد به سادگی آب خوردن در فضای مجازی و رسانه ای مطرح شد تا اتحاد و همدلی در مجموعه استقلال که در نیم فصل اول عامل اصلی موفقیت تیم بود با این ماجرای سیاه به چالشی جدی کشیده شود.
حالا با این اوضاع به نظر می‌رسد که آشتی بین این دو نفر و رفع کدورت‌ها موضوعی نباشد که بار دیگر بتوان به سادگی آن را عملیاتی کرد. حتی اگر دوست مشترکی چون علیرضا دبیر میانجیگری کند بعید به نظر می‌رسد که این دو نفر بتوانند از ته دل با یکدیگر آشتی کنند و برای موفقیت در یک مسیر مشترک بار دیگر دست یا علی بدهند.
اکنون شاید بهترین گزینه برای استقلال و هوادارانش سخت ترین گزینه باشد و با توجه به اختلافات عمیق بین مدیرعامل و سرمربی آبی ها، به مصلحت استقلال است که آن‌ها مسیر خود را از هم جدا کنند و استقلال برای خلاص شدن از این حرف و حدیث های آزاردهنده در مسیری تازه قرار گیرد.
لذا انتظار می‌رود که با توجه به اهمیت موضوع، هیات مدیره باشگاه و رئیس مجمع(وزیر ورزش) با برگزاری جلسه ای فوری تکلیف استقلال و هوادارانش را روشن کنند و تصمیمی اتخاذ شود که هم به مصلحت استقلال باشد و هم خروجی آن رضایت هواداران را جلب کند.
هواداران استقلال از وضع موجود خسته شده اند و منتظرند تا هر چه زودتر آرامش و اتحاد به تیم محبوبشان بازگردد.
لطفا بی تفاوت نباشید آقای وزیر!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36260

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.