استقلال و شمارش معکوس برای پرداخت پول استراماچونی | آوای استقلال
2

استقلال و شمارش معکوس برای پرداخت پول استراماچونی

  • کد خبر : 28221
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
استقلال و شمارش معکوس برای پرداخت پول استراماچونی
باشگاه استقلال زمان کمی دارد تا پول استراماچونی را پرداخت کند.

به گزارش آوای استقلال، از زمانی که آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال کنار گذاشته شد و این مربی تلاقی‌جویانه به طرح شکایت از این باشگاه اقدام کرد و فیفا نیز استقلال را مکلف به پرداخت تمام حق و حقوق این مربی ایتالیایی دانست، باشگاه استقلال از نقل و انتقالات محروم شده و تا زمانی که نتواند بدهی این مربی ایتالیایی را پرداخت کند از فعالیت نقل و انتقالاتی محروم است.

به تازگی نیز به باشگاه استقلال اطلاع داده شده تا پایان مهلت پرداخت بدهی به این مربی زمان آنچنانی باقی نمانده و آن‌ها باید فوراً بدهی به این بازیکن را پرداخت کنند. در همین راستا شنیده می‌شود که باشگاه استقلال در حال تعامل با یک اسپانسر جدید است تا بدهی به این مربی را پرداخت کند. در همین راستا حجت کریمی، یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی داده که جای امیدواری دارد.

کریمی می‌گوید: «دو سه طرح را برای مشکلات مالی پیگیر بودیم که تا به امروز به نتیجه نرسیده است. مباحث اخذ وام و توافق با اسپانسر در میان بود که متأسفانه هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم. آقای فتح‌الله‌زاده به‌شدت پیگیر این قضیه است و مشکلات مالی داریم که ان‌شاءالله تا چند روز آینده اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. پیگیر این قضیه هستیم و احتمالاً در روز‌های آتی اسپانسر جدید باشگاه معرفی می‌شود.»

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28221

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.