استقلال فکر کند همه رقیبان دشمن هستند | آوای استقلال
3
هیچ راه دومی وجود ندارد

استقلال فکر کند همه رقیبان دشمن هستند

  • کد خبر : 29767
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
استقلال فکر کند همه رقیبان دشمن هستند
شرایط استقلال به لحاظ فنی در هفته های اخیر بی کم و کاست شده است.

به گزارش آوای استقلال، یک تیم کم نقص که مقتدرانه چهار پیروزی متوالی بدست آورده و اگر با همین فرمان پیش برود قطعاً تا چند هفته دیگر صدرنشین مطلق لیگ برتر خواهد شد. البته این روزها مهمترین دغدغه همه استقلالی ها اصلاً شرایط فنی تیم نیست چون خوشبختانه از این بابت نگرانی وجود ندارد اما مسئله ای که می تواند دردسر بزرگی درست کند، اتفاقات حاشیه ای است که برای تیم به وقوع می پیوندد.

حاشیه‌سازی حریفان

متاسفانه ریکاردو ساپینتو نتوانست رفتار خود را در هفته های ابتدایی فصل کنترل کند و حتماً در کنار زمین اشتباهاتی هم مرتکب شد اما این حرکات به منزله فراهم شدن فرصتی برای برخی فرصت‌طلبان در لیگ برتر تبدیل شده است تا هرگاه با استقلال بازی دارند، درصدد تحریک سرمربی و سایر اعضای کادر فنی این تیم باشند.
اصلاً نمی خواهیم ریکاردو را به طور کامل تبرئه کنیم و هیچ بعید نیست او هم از کوره در رفته که کاملا طبیعی است و برای هر انسانی اتفاق می افتد ولی باید قبول کنیم که درصد شیطنت حریفان از میزان کلمات عجیب و غریب به سرمربی استقلال به مراتب بیشتر بوده است.

دشمن !

بدون شک همه تیم های لیگ برتری از یک سیاست واحد پیروی نمی کنند و در میان مربیان شاغل در این عرصه حتماً افراد با انصاف بسیار زیاد وجود دارند، مردانی که برای کسب نتیجه جوانمردی را زیر سوال نمی‌برند اما متاسفانه در این فضا بهتر است استقلال این تصور را داشته باشد که همه حریفان دشمن فرضی  هستند و به هیچ عنوان نباید کوچکترین بهانه ای دست آنها داد.

به این شکل حداقل تا پایان فصل خیالمان راحت می‌شود که دردسر کمتری خواهیم داشت و برای تحقق چنین امری تمام اعضای کادر فنی استقلال باید فوق العادم مراقب ادبیات خود در کنار زمین و کنفرانس مطبوعاتی باشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29767

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.