استقلال سکوی پرتاب آجورلو؟ | آوای استقلال
4
آقای وزیر استقلال را نابود نکنید

استقلال سکوی پرتاب آجورلو؟

  • کد خبر : 20767
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
استقلال سکوی پرتاب آجورلو؟
بحث برکناری عزیزی خادم، رئیس بی کفایت فدراسیون فوتبال داغ ترین سوژه بین اهالی فوتبال است.

موضوع برکناری عزیزی خادم آنقدر مهم و سرنوشت ساز است که هواداران بیشتر از مباحث فصل نقل و انتقالات نیم فصل، به موضوع برکناری عزیزی خادم می‌پردازند اما این موضوع نزد استقلالی ها از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است. زیرا هواداران استقلال نگران احتمال جایگزینی سردار آجورلو به جای عزیزی خادم هستند. نگرانند نکند با رفتن آجورلو آرامشی که بعد از پنج سال نابرابری‌ها و داشتن مدیران به شدت بی کفایت، به دست آمده را با جدایی آجورلو از دست بدهند!
به نظر می رسد اگر به آجورلو ریاست فدراسیون پیشنهاد شود، آن را بپذیرد. لااقل پیش از حضور در استقلال بدون تامل پذیرفته می شد. حالا هم این اتفاق دور از ذهن نیست آجورلو پیش از آمدن به استقلال سودای ریاست فدراسیون فوتبال را داشت ولی حتی جزو گزینه ها نبود، حالا شاید استقلال سکوی پرتاب او شود و سردتر به خواسته قلبی اش برساند. او با حضور در استقلال به چشم آمد و توانست خودش را به طور جدی کاندیدای ریاست فدراسیون محبوب ترین رشته ورزشی ایران کند اما استقلال و استقلالی ها از این انتقال متضرر خواهند شد.
منهای نوع قراردادهایی که آجورلو آنها را با تدبیر خودش ثبت کرد و خودش هم باید آنها را مدیریت کند تا استقلال وارد چالش و بی سامانی و حاشیه نشود، رفتن آجرلو یعنی کاندید شدن دوباره و هزار باره ی نفرات بی کفایت برای مدیریت این باشگاه از شوالیه ها و دکترهای بی مدرک تا مدعیان داشتن عصای موسی!
رفتن آجورلو از استقلال یعنی بازگشت به روزهای دوران سلطانیفر !
رفتن آجورلو به فدراسیون فوتبال یعنی حضور مشاور رسانه ای پرسپولیسی آجورلو که از شدت پرسپولیسی بودنش حاضر نشد به طور رسمی در استقلال کنار سردار آجورلو باشد(اگر چه در مدت حضور آجرلو در استقلال به خاطر سردار،نه تنها علیه آبی ها قدمی برنداشت بلکه انصافا اگر توانسته حرکتهای مثبتی نیز داشته است).
یعنی حضور دشمن دشمن درجه یک استقلال و نقش اول اهدای اولین سوپر جام به پرسپولیس، در فدراسیون فوتبال، یعنی بقا مهره های قرمز فدراسیون فوتبال یعنی آش همان آش و کاسه همان کاسه !
نمی‌دانیم سردار آجورلو چقدر شهوت قدرت دارد، آیا استقلال و هوادارانش را که در این مدت تمام قد کنار او ایستادند و از تمام تصمیمات او حمایت کردند، به ریاست فدراسیون می‌فروشد یا قدر این حمایتهای بی دریغ می داند و اهل شکستن نمکدان و دلها نیست!!
از سردار آجورلو توقع وفا داری نداریم، چرا که وسوسه ریاست فدراسیون چیزی نیست که بشود از کسی خواست قید آن را بزند به خاطر تیمی که پیش از حضورش در آن، گرایشی بدان نداشته(سردار به گمانم همچنان پاسی است) ریاست فدراسیون فوتبال یعنی به جای قرض و وام گرفتن برای پرداخت بدهی ها ، بیفتی توی خزانه ی دولت!
یعنی به جای حقوق ماهیانه باشگاه آقای خودت باشی و برج ساز لواسانات!
یعنی به جای این در و آن در زدن و گردن خم کردن برای اجاره زمین تُنُک دیگران، زمین داشته باشی مثل مخمل! چه کسی انقدر چشم و دل سیر است که از این امتیازات بگذرد و پشت پا بزند به ثروت فدراسیون فوتبال آنهم به خاطر هواداران یک تیم؟
آقای سردار آجورلو این شما و این آزمون خدمت یا ثروت !
از آجورلو که بگذریم می رسیم به حمید سجادی کسی که از زمان حضورش روی صندلی وزارت ورزش یک نفس مشغول سفید کردن سیاهی های دوره ی سلطانیفر است. اجرای عدالت، بودجه منصفانه برای رشته های ورزشی مختلف، برکناری متخلفین و نداشتن نگاه رنگی برای جان گرفتن فوتبال گوی و میدان حالا دست خود تیم هاست بفرمایید تلاش کنید هر که توانست جام را بگیرد اسنپ تعطیل است!
آقای حمید سجادی شما در مدت حضورتان در ورزش هیچ کاری برای استقلال نکردید جز یک کار نداشتن نگاه فوتبالی و رنگی که می شود همه کار!
خدایی را سپاس که شما هیچ علاقه ای فراتر از رشته های دیگر، به فوتبال ندارید.
همین یک کار باعث شد رفقای بی کفایتی اگر دارید صندلی استقلال را پیشکشش نکنید و اجازه دهید کسی که توانایی اش را دارد این پست را بگیرد .
آقای حمید سجادی وزیر محترم ورزش هواداران استقلال از شما درخواستی ندارند جز حفظ همین رویه،نداشتن نگاه فوتبالی و اجرای عدالت و انصاف.
در این راستا این از عدالت به دور است تیمی که در تمام دوران حضور منحوس سلطانیفر قربانی نگاه رنگی وزیر ورزش شد را از آرامشی که حالا یافته دور کنید. مدیرش را بدهید و باز هواداران این تیم را دچار نگرانی کنید. لطفا پای این انتخابتان برای استقلال بمانید به خاطر هوادارانی که سالها قربانی شدند، ستم دیدند و زجر کشیدند، سالها حقشان پایمال شد و صدایشان به جایی نرسید!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20767

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.