استقلال را به کاردان بسپارید! | آوای استقلال
3
مطالبه جدی هواداران استقلال از وزیر ورزش و جوانان

استقلال را به کاردان بسپارید!

  • کد خبر : 11701
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
استقلال را به کاردان بسپارید!
استقلال شده محله برو و بیای رفقای وزرا.

به گزارش آوای استقلال، هر کسی بر مسند قدرت می نشیند برای جبران تلاش دوستانش در به قدرت رسیدن وی، صندلی باشگاه استقلال را به آنها بفرما می‌زند و البته این نه تنها خصلت و رویه وزرای ورزش بلکه رفتار ناپسندی است که در بین تمام وزرا اپیدمی شده و متاسفانه اکثریت افرادی که به قدرت می رسند به جای شایسته‌سالاری رفاقت بازی می‌کنند! همین این است که کشور ثروتمندی چون ایران با وجود این همه نخبه و البته این همه ثروت هم به لحاظ دانش از بسیاری کشورها عقب مانده هم وضعیت معیشت مردمانش چون کشورهای خالی از ثروت دردناک است.
در دولت روحانی شاهد اوج بی کفایتی ها بودیم و نهایت سوء استفاده ها از قدرت و به تبع آن هم بیشترین تخریب‌ها در تمامی زمینه‌ها را شاهد بودیم از اقتصاد تا روابط سیاسی و ورزش!
با روی کار آمدن دولت جدید و حضور یک ورزشی به عنوان وزیر ورزش امید به اصلاح امور رنگ گرفت اما مادامی که وزیر ورزش به جای بکار گماردن آدم های جدید و متخصص با نیروهای مخرب در دوران سلطانی‌فر حشر و نشر دارد نه تنها آب از آب تکان نمی خورد بلکه به خاطر فضا دادن به آن افراد، فرصت دنبال کردن برنامه هایی که از سالها پیش اجرایش را آغاز کرده بودند هم برایشان مهیا و روند تخریب بیشتر ادامه خواهد داشت !
آقای دکتر سجادی اگر مهره‌های اصلی دوران سلطانی‌فر افراد کارآمدی بودند پروژه تخریب و نابودی ورزش کشور آغاز نمیشد این که شما به نفرات مورد اعتماد و همه‌کاره در وزارت سلطانی‌فر اعتماد و اطمینان دارید یعنی عملکرد سلطانی‌فر در ورزش هم مورد وثوق شماست و در این صورت وای بر ورزش ما !
بیچاره کسانی که دل به حضور شما خوش کرده و امیدوار به اصلاح امور توسط شما بودند . در تمام سال های حکومت سیاسیون بر ورزش ، همواره مطالبه قشر ورزشی، سپردن ورزش به دست ورزشی‌ها برای برون رفت از این نابسامانی‌ها در این بخش بود و حالا که یک ورزشی در راس کار حضور دارد اگر نتواند توقعات قشر ورزشی را برآورده کند و با همان رویه سیاسیون ، صندلی‌ها را به رفقا بسپارد دیگر باید خط بطلان کشید بر این باور که عقب بودنمان در ورزش به خاطر نبودن آدم های ورزشی در راس کار است!
آقای سجادی بعد از وزارت ورزشی که باید پاکسازی شود از حضور آدم های مخرب و کار نابلد ، چشم امید میلیون‌ها هوادار استقلال هم به شماست .
آنها هیچ انتظاری از شما ندارند جز سپردن تیم‌شان به مدیری کاربلد نه افرادی که مدعی هستند برای روی کار آمدن شما با داماد رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرده اند، نه آنها که برای خوش آمد شما پست و استوری حمایتی گذاشتند نه آنها که این باشگاه را جایی برای قدرت و شهرت و کسب ثروت خودشان می‌دانند و نه فرصتی برای خدمت!
لطفاً به دوران سیاه این باشگاه که بخاطر بی کفایتی وزیر ورزش سابق و مهره‌های مورد اعتماد است رقم خورد با یک انتخاب درست و اصولی و نه یک انتخاب سیاسی یا رفاقتی، پایان دهید و در های امید ،نشاط و افتخار آفرینی را باز کنید. آقای سجادی عملکرد درست شما می‌تواند ثبات شما حتی در دوران روسای جمهور بعدی را تضمین کند. می‌تواند از شما الگویی بسازد برای مصداق کار را به کاردان سپردن!
آقای سجادی باشگاه بزرگ و پرافتخار استقلال جایگاه رفیع اش در آسیا را بخاطر بی کفایتی مدیران جنجالی اش و البته کارشکنی هایی که از بالا رقم می‌خورد و خصلت بله قربان گوی مدیرانی که برای بقاء خود حاضر به تحمل هر کارشکنی بوده ( هستند) از دست داده و گوی و میدان را به کشورهای دور و نزدیک قاره سپرده است. قهرمانی های استقلال در آسیا فوتبال ما را در قاره، بلندآوازه و باعث خوش نامی ایران در ورزش شده بود اما حسادت ها، کارشکنی‌ها و بی کفایتی ها؛ این عزت و غرور و افتخارآفرینی ها را نه‌تنها از استقلال و هوادارانش بلکه از همه مردم ایران گرفته و این وظیفه شماست که با انتخاب های درست همه چیز را به شرایط عادی برگردانید!
آقای وزیر لطفاً همانطور که وزارت ورزش را به یک ورزشی سپردند تا کارها به خوبی پیش برود شما هم استقلال را به یک مدیر بسپارید یک مدیر کاربلد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11701

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.