استقلال را با داوران تنها نگذارید | آوای استقلال
0
من تو را چشم به راهم!

استقلال را با داوران تنها نگذارید

  • کد خبر : 38418
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
استقلال را با داوران تنها نگذارید
امروز استقلال به حضور پر شور هوادارانش به شدت نیاز دارد. به حمایت همه جانبه ای که می تواند نقش مهمی در قهرمانی تیم پر افتخار استقلال، ایفا کند.

به گزارش آوای استقلال، حضور هواداران در استادیوم نه تنها به منظور تشویق این تیم بلکه به منظور جلوگیری از اتفاقاتی است که بدون شک علیه این تیم مهندسی کرده اند.

داوران و مسئولین سازمان لیگ اگر استادیوم ها را خالی از جمعیت ببینند و اگر استقلال را بدون هوادارن خود بیابند آن وقت است که به راحتی هر بلایی بخواهند سر این تیم می آوردند از تشدید ناداوری ها تا ایجاد حاشیه در کنار زمین برای استقلال برای برهم زدن آرامش و تمرکز نیمکت و کادر فنی این تیم…

بدون شک صدا و سیما هم با دیگر عوامل بیرونی متحدان پرسپولیس همراه است. به یاد بیاورید صحنه هایی را که حق با استقلال است اما برای اثبات آن تصاویر با کیفیت تلویزیونی در دست نیست، این اتفاق برای پرسپولیس دقیقا مواقعی پیش می آید که موارد علیه آنهاست اما فیلم با کیفیتی از آن صحنه ها در دسترس نیست تا تیم هایی که رو در روی پرسپولیس بازی کردند و متضرر شده اند به آن استناد کنند!

حضور گسترده و حداکثری هواداران می تواند بازدارنده بسیار موثری باشد. حداکثری یعنی آنکه یک صندلی خالی نماند، یعنی نه تنها جای سوزن انداختن نباشد بلکه نباید لحظه ای به سکوت بگذرد.

بازی های باقی مانده باید با حمایت های پرشور و همه جانبه، حفاظی غیر قابل فتح ایجاد کنید هواداران و صد البته تیم و کادر فنی باید هر بازی را به چشم یک فینال ببینید.

امروز استقلال، جواد نکونام و شاگردان خوش نام و با غیرتش چشم به راه شما هواداران هستند آنها خوب می دانند که در غیاب شما کمیته داوران چه خواب هایی برای این تیم دیده و چطور می توانند این تیم را فدای رنگ مورد علاقه شان کنند.
تا جایی که می توانید خودتان وظیفه حمایت از تیم محبوبتان را بر عهده بگیرید و نگوئید هوادارانی که خانه نشسته اند و کار و درس ندارند می روند و جای خالی ما را پر می کنند، نگویید بازی در تهران است و هواداران تهرانی باید استادیوم را پر کنند به امید دیگران در خانه نمانید، بروید و از ثانیه اول به عشق این تیم حنجره آتش بزنید و چنان نام پرشکوه و پر افتخارش را فریاد بزنید تا همه آنهایی که
می خواهند علیه این تیم ناداوری کنند، ترس به جان شان بیفتد.

چنان با صلابت از تیم تان حمایت کنید که جرات ناحقی و بی عدالتی نداشته باشند.
در هر قسمت و ضلعی از استادیوم که نشسته اید از تمام دقایق بازی فیلم بگیرید تا از تمام صحنه ها فیلم های مختلف با زوایایی مختلف در دسترس باشد.

درست است در صورت آنکه حقی از استقلال تضییع شود هیچ چیز بعد از بازی قابل بازگشت نیست اما به دو جهت این کار لازم است اول آنکه داوران می فهمند تنها آرشیو ناداوری آنها، دیگر فقط صدا و سیما نیست بنابراین قدری حواس شان را جمع می کنند و دیگر آنکه در صورت اشتباهات داوری، با سند و مدرکِ معتبر می شود ثابت کرد چه ناداوری هایی صورت گرفته تا استقلال را متوقف کنند.

استقلال را تنها نگذارید و وظیفه حمایت و هواداری خودتان را بر دوش دیگران نگذارید .
استادیوم را با حضور آبی تان لبریز کنید و اجازه ندهید استقلال را قربانی کنند.
اگر امروز کنار تیم محبوب تان نباشید در حق این تیم خیانت کرده اید.

استقلال میراث ارزشمندی است که از منصور خان و ناصر خان از غلامحسین خان و دانایی فر و… به ما رسیده است قدر آن را بدانیم و به خوبی، آنگونه که شایسته این نام بزرگ و مقدس است از آن پاسداری کنیم.
مبادا امروز غبطه نیامدن و خالی گذاشتن استادیوم را بخوریم که وقتی کار از کار گذشت افسوس و حسرت فایده ای ندارد.

اول از همه روی سخنم با هواداران تهرانی است همشهریانی که می دانم بامعرفت و پای کار هستند استقلال را در این روزهای سخت و نفسگیر و تبعیض و نابرابری تنها نگذارید. بعد از تهرانی ها خطابم به شما مردم خوب گیلان و مازندران و گلستان، کرمانشاه و خرم آباد و لرستان، اصفهان و کاشان و اراک، تبریز و اردبیل و زنجان همدان، بوشهر و آبادان و…است، استقلال امروز و در این شرایط به شما و به حضور یکپارچه و حمایت گسترده شما نیز دارد…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38418

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.