استقلال تضمین بانکی بدهد، تبلیغات محیطی را تقدیمش می کنیم! | آوای استقلال
1

استقلال تضمین بانکی بدهد، تبلیغات محیطی را تقدیمش می کنیم!

  • کد خبر : 16092
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
استقلال تضمین بانکی بدهد، تبلیغات محیطی را تقدیمش می کنیم!
حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ مدعی شد این سازمان مشکلی برای دادن تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال ندارد ولی در این باره باید شروطی رعایت شود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال مدت ها است به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی بازی های خود است و گفته می شود طبق قراردادی که این باشگاه با کارگزار جدید خود امضا کرده، به ازای هر بازی که این تیم نتواند تبلیغات محیطی خود را در اختیار داشته باشد، ۱۰ میلیارد تومان از قراردادش کم می شود.

در این بین امروز مصطفی آجورلو همراه مدیرعاملان باشگاه های مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و فجرسپاسی در جلسه‌ای با صادق درودگر، مدیر امور تبلیغات سازمان لیگ، اکبر شکاری، خزانه دار و مدیر امورمالی سازمان لیگ شرکت کردند.

حجت الله بهمنی در پاسخ به سوال خبرنگار طرفداری مبنی بر اینکه آیا در هفته پنجم رویه تبلیغات محیطی تغییر می کند یا نه گفت:

در این هفته تغییری ایجاد نخواهد شد. به هرحال مدیران استقلال جلسه گذاشته اند و قرار است تضمین بانکی بدهند و در این صورت ما مشکلی با این موضوع نداریم و هرکسی که بتواند بیشتر درآمدزایی کند ما از آن استقبال می کنیم. همین الان بابت طلب های وصول نشده سازمان لیگ در سال های گذشته گرفتار هستیم و به همین دلیل هم نمی خواهیم کاری کنیم که دوباره گرفتار شویم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16092

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.