استقلال با تعویض‌های ساپینتو برنده شد | آوای استقلال
4
مژدهی در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

استقلال با تعویض‌های ساپینتو برنده شد

  • کد خبر : 28847
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
استقلال با تعویض‌های ساپینتو برنده شد
عباس مژدهی معتقد است استقلال با تعویض های ساپینتو در هفته سیزدهم برنده شد.

به گزارش آوای استقلال، «عباس مژدهی» در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اشاره به برتری استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌ای ایران اظهار داشت: استقلال به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.
وی افزود: استقلال در تمامی خطوط عملکرد قابل قبولی را در بازی با امارات به اجرا گذاشت، از خط دروازه تا خط حمله آبی‌پوشان با پیاده کردن دستورات تاکتیکی ساپینتو در این بُرد سهیم بودند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با دفاع چند لایه و فشرده صنعت نفت ابادان روبرو شد و آنها با این حربه قصد داشستند جلوی گلزنی استقلال را بگیرند اما بازی با برنامه و با هدف آبی‌پوشان منجر به این شد تا آنها در دقایق پایانی مجبور به اشتباه و دادن خطای پنالتی شوند.
تصریح کرد: ساپینتو نقش پر رنگی در پیروزی استقلال در این بازی ایفا کرد، او با تعویض‌هایی که انجام داد جریان بازی را به سود آبی‌ها تغییر داد. سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی دو بازیکنی بودند که پس از ورود به زمین در این گل تاثیر مستقیم داشتند.
تاکید کرد: کوین یامگا با اعتماد به نفس خاصی پشت توپ قرار می‌گیرد و به راحتی پنالتی‌هایش را تبدیل به گل می‌کند، شاید به چشم نیاید اما اینکه استقلال از داشتند یک پنالتی زن قهار در ترکیب خود بهره می‌برد نعمت است.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال شکل واقعی خود را همچون فصل گذشته پیدا کرده است و شخصیت این تیم به سمتی رفته است که فقط و فقط دنبال پیروزی است و تا لحظه آخر برای زدن گل تلاش می‌کند، به طور حتم این شایسته تکرار قهرمانی در پایان فصل است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28847

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.