استقلال اسیر حاشیه شود باید با قهرمانی خداحافظی کند | آوای استقلال
0
منصور رشیدی با آوای استقلال مطرح کرد:

استقلال اسیر حاشیه شود باید با قهرمانی خداحافظی کند

  • کد خبر : 23012
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
استقلال اسیر حاشیه شود باید با قهرمانی خداحافظی کند
منصور رشیدی معتقد است که حاشیه می تواند استقلال را از قهرمانی دور کند.

منصور رشیدی در گفت و گو با آوای استقلال درباره دیدار تیم های استقفلال و پدیده از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مطالب زیر اشاره کرد:

استقلال در حالی به پدیده رسیده که سیدحسین حسینی را دراختیار ندارد.
قبل از این موضوع باید عرض کنم اگر به این موضوع این طور فکر کنیم که چون صدر جدول هستیم و با تیم قعرنشین بازی داریم، پس بازی ساده ای در پیش داریم اصلا این طور نیست و به این شکل نیست که این بازی را بدون دردسر پشت سر بگذاریم. در ۵ هفته پایانی همه تیم ها از هم آشنایی کامل دارند و به خوبی از نقاط ضعف و قوت هم آگاه هستند و می توانند برای یکدیگر دردسرساز شوند و پدیده هم از این قاعده مستثنی نیست.

استقلال در غیاب حسینی کار سختی پیش رو ندارد؟
خیر در هر صورت علیرضا رضایی در چند بازی که برای استقلال در فصل جاری بازی کرده نشان داده که دروازه بان جوان و آینده داری هست که می تواند خودش را با پیراهن این باشگاه برای سال های بعدی تثبیت کند. ضمن اینکه برای تیم ملی هم می تواند گزینه خوبی باشد.

پس اعتقاد دارید در کل استقلال بازی سختی را در انتظار دارد.
بله همین طور است و بازی سختی خواهد بود و اصلا این دیدار بازی ساده ای نیست. البته این طور نیست که چون حسینی نیست پس کار سخت تر هم می شود. خیر این طور نیست چون در هر صورت حسینی هم در این ورزشگاه و در مقابل هواداران بازی کرده و از تجربه لازم برخوردار است و تجربه کافی را دارد. او جوان است اما حالا این فرصت را دارد تا خودش را نشان داده و مسیر پیشرفت را طی کند. به همین دلیل معتقدم در غیاب حسینی استقلال برای بازی فرداشب هیچ مشکلی ندارد. حالا که حسینی نیست، رضایی می تواند جور او را بکشد و مطمئن باشید از این ناحیه استقلال دچار مشکل نمی شود.

حتما از حاشیه سازی جدید برای استقلال خبر دارید که عنوان شد به خاطر آن که حسینی بازوبند را در جریان بازی با سپاهان به وریا نداد این موضوع باعث یک جنجال بزرگ شده است در حالی که اصلا این موضوع صحت نداشت. این خبرسازی ها برای چه رقم می خورد؟
متاسفانه با وجود آن که از فرهنگ غنی دو سه هزار ساله برخوردار هستیم اما در این مملکت تا دلتان بخواهد از این حواشی و شایعه ها درست می کنند تا به هدفشان برسند. من از شما می پرسم مگر وسط بازی جای دست به دست کردن بازوبند است؟ بعد هم که بازوبند را بر بازوی وریا دیدیم. دیگر این داستان ها برای چیست؟ البته من هم این مساله را نشنیدم چون اگر این موضوع صحت داشت به نوعی ما هم در تماس با بچه ها متوجه می شدیم. متاسفانه استقلال در مسیر قهرمانی گرفته و حالا بهترین روش برای دشمنان همین حاشیه سازی هاست.

به نظر می رسد هر چیزی را دستاویز قرار می دهند تا استقلال قهرمان نشود.
در هر صورت کادرفنی باید عاقل و دانا و باتجربه باشد و باید مراقب باشد تا تیم به حاشیه کشیده نشود و باید کار خودشان را انجام بدهند و نباید در این ۵ بازی پیش رو، کوچک ترین اشتباهی بشود تا در نهایت قهرمانی حاصل شود. تیم باید همان طور که مقابل سپاهان بازی کرد و بازی خوبی را هم انجام داد به نظر من اگر ۸۰ درصد این بازی را مقابل حریفان در بازی های آینده انجام بدهند می توانند از بازی های آینده امتیازات خوبی را کسب کرده و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.
شما هنوز هم مخاف جدایی رشید مظاهری هستید؟
بله هنوز هم مخالفم و به نظرم او باید می ماند چون اعتقاد داشتم که این یک نعمت بزرگ است که تیم دو دروازه باتجربه و یک دروازه بان جون و آینده دار دارد و این اتفاق خیلی کم پیش می آید که چنین ترکیبی در یک تیم وجود داشته باشد. در هر صورت ای کاش مجیدی برخی مسائل را تحمل می کرد و با او صحبت می کرد و رشید را نگه می داشت. او هم بچه بدی نیست و از او به خوبی شناخت دارم و ای کاش شرایط طوری پیش می رفت تا این بازیکن تا آخر فصل در استقلال می ماند ضمن اینکه بابت حرفی که زده بود هم عذرخواهی کرد تا نشان بدهد بچه فهمیده و حرف گوش کنی هست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23012

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.