استقلالی‌ها وارد دوگانه اسکوچیچ_ کی‌روش نشوند | آوای استقلال
4
حواس ملی‌پوشان آبی جمع باشد

استقلالی‌ها وارد دوگانه اسکوچیچ_ کی‌روش نشوند

  • کد خبر : 27376
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
استقلالی‌ها وارد دوگانه اسکوچیچ_ کی‌روش نشوند
۶ استقلالی به تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش آوای استقلال، با وجود اینکه یک هفته از برکناری دراگان اسکوچیچ و روی کار آمدن کارلوس کی روش می گذرد، هنوز بحث پیرامون این ماجرا ادامه دارد و به احتمال فراوان داستان تا زمان آغاز جام جهانی و شاید حتی پس از پایان دیدار های ایران در قطر ۲۰۲۲ هم ادامه داشته باشد چون عملاً یک دو قطبی ایجاد شده و ماجرا تمام ارکان فوتبال کشورمان را مورد توجه و تحت تاثیر خود قرار داده است. البته در این رابطه باید بسیار هوشیارانه عمل کرد و دست به کاری نزد که بعداً برایمان پشیمانی به بار آورد.

سکوت استقلالی ها

اتفاق مثبتی که در روزهای اخیر شاهدش بودیم، سکوت ملی پوشان استقلال پیرامون تحولات صورت گرفته بود .به هر حال اسکوچیچ رفت و کی‌روش آمد. تحولی که قطعاً پیرامون آن می توان به اندازه یک مثنوی ،مطلب نوشت و ساعت ها برنامه تلویزیونی ضبط کرد اما ملی پوشان استقلال با درایت، خودشان را از این دو قطبی جدا کردند و تا امروز نه به نفع یکی از این دو نفر صحبتی کرده و نه علیه دیگری حرفی زده‌اند. سیاستی کاملاً درست است که همچنان باید مورد توجه و مد نظر قرار بگیرد چون یک قدم اشتباه در این عرصه می تواند هر بازیکنی را از اوج به ته دره بفرستد.

سربازی برای تیم ملی

خوشبختانه ملی پوشان استقلال از همان چند ماه قبل که زمزمه برکناری اسکوچیچ بر سر زبان‌ها افتاد،تا سر حد امکان خودشان را از این ماجرا دور نگه داشتند و فقط یکی دو نفر از سر هیجان زدگی کارهایی انجام دادند که خیلی زود متوجه اشتباه خود شدند. بچه های ملی پوش آبی نباید از یاد ببرند که سربازان تیم ملی هستند و تغییر در سطح فرماندهی ارتباطی به آنها پیدا نمی کند بنابراین اصلاً نباید وارد این ماجرا ها شوند و ضمن احترام به زحمات اسکوچیچ، حالا باید گوش به فرمان سرمربی جدید باشند. وارد شدن به دوقطبی اسکوچیچ_ کی روش تاوان سنگینی دارد که استقلالی ها اصلاً نباید آن را بپردازند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27376

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.