استقلالی‌ها مراقب باشند، قاسمی‌نژاد کلید واژه دشمنان نشود | آوای استقلال
3

استقلالی‌ها مراقب باشند، قاسمی‌نژاد کلید واژه دشمنان نشود

  • کد خبر : 15433
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
استقلالی‌ها مراقب باشند، قاسمی‌نژاد کلید واژه دشمنان نشود
برخلاف سال‌های اخیر که استقلال فصل را با حواشی زیادی آغاز می‌کرد و امتیازهای زیادی از دست می‌داد، این بار سه پیروزی در سه بازی نخست لیگ برتر را ثبت کرده است.

به گزارش آوای استقلال، فارغ از عملکرد کلی تیم که در ابتدای فصل اهمیت زیادی ندارد، باید به این نکته توجه کرد که این امتیازات می‌تواند در آینده خیلی به استقلال کمک کند.

آرامشی که در تیم استقلال حکمفرماست، ارتباط خوب کادر فنی و بازیکنان با مدیریت باشگاه است. مدیریت باشگاه هم به جای اینکه تمرکز بازیکنان را با مسائل مختلف بهم بزند، سعی کرده ذهن آنها را آزاد کند. در این میان، آرامش استقلال برای برخی دشمنان ناراحت کننده پیش می‌رود، چرا که آنها دنبال کوچک‌ترین حاشیه هستند تا با بزرگنمایی بتوانند به استقلال ضربه بزنند. امروز کلید واژه این افراد نیمکت‌نشینی امین قاسمی‌نژاد است، بازیکنی که با سر و صدای زیادی به استقلال آمد، اما فرصت بازی کردن پیدا نکرده است.

جذب بازیکنانی مثل رودی ژستد، کار را برای نفراتی مثل امین قاسمی‌نژاد و آرمان رمضانی سخت کرده است، اما بدون شک آنها خودشان می‌دانند برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بیشتر از اینها تلاش کنند، به خصوص قاسمی‌نژاد که بهتر از هر کسی می‌داند در تمرینات پیش فصل خیلی آماده نبود. استقلالی‌ها باید مراقب باشند که در طول فصل کلید واژه‌هایی ممکن است از برخی جریان‌های دشمنان برای ضربه زدن به استقلال استفاده شود، امروز این کلیدواژه ناراحتی قاسمی‌نژاد از نیمکت نشینی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15433

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.