استقلالی‌ها را از کی روش نترسانیم | آوای استقلال
1
یادمان نرود کارلوس با ۵ استقلالی به جام جهانی رفت

استقلالی‌ها را از کی روش نترسانیم

  • کد خبر : 27245
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
استقلالی‌ها را از کی روش نترسانیم
تحولاتی که در عرصه تیم ملی انتظارش را داشتیم پس از روی کار آمدن مهدی تاج رخ داد و حالا دیگر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان نیست.

به گزارش آوای استقلال، مرد کروات که انصافاً با وجود راهیابی ایران به جام جهانی، کمتر کسی روی کاریزمای او برای هدایت کشورمان در رقابت‌های قطر ۲۰۲۲ حساب باز می‌کرد، جای خود را به کارلوس کی‌روش داد تا مهمترین وعده انتخاباتی مهدی تاج محقق شود و حالا مردی که با او دو دوره قبلی جام های جهانی را تجربه کرده ایم دوباره مرد شماره یک نیمکت ایران در دوره آتی این تورنمنت مهم تلقی می شود. البته فرصت کمی تا آغاز مسابقات باقی مانده و کارلوس کی روش حداکثر می تواند سه بازی تدارکاتی داشته باشد بنابراین اصلا نباید از او انتظار معجزه داشته باشیم و این تصور را در جامعه گسترش بدهیم که تیم ملی حتماً از گروهش در رقابت های جام جهانی صعود خواهد کرد ولی مسئله مهمی پس از روی کار آمدن کی روش مطرح شده است که باید ذهن هواداران عزیز استقلال را پیرامون آن روشن کرد.

صعود با ۵ استقلالی

بلافاصله از ساعتی که بازگشت کارلوس کی روش قطعی شد، این بحث میان استقلالی‌ها در فضای مجازی بر سر زبان ها افتاد که او می خواهد تعداد ملی پوشان تیم قهرمان لیگ برتر را کاهش بدهد و دیگر مانند اردوی خرداد ماه خبری از حضور ۶ استقلالی در جمع بازیکنان تیم ملی نخواهد بود ! حرفهایی که البته اگر به گذشته نگاه کنیم، متوجه می شویم نگرانی استقلالی ها بابت آن موضوعیت چندانی ندارد چون کارلوس کی روش با استقلال دشمن نیست. اگرچه ماجرای رحمتی در زمستان سال ۹۱ سر و صدای زیادی به راه انداخت اما فراموش نکنیم تیم ملی کشورمان در حالی با سه پیروزی متوالی در خرداد ماه سال ۹۲ توانست جواز حضور مستقیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به دست آورد که کارلوس کی روش از وجود پنج بازیکن استقلال در ترکیب فیکس تیم ملی ایران بهره می برد. امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام استقلالی‌های بودند کی روش اعتماد بسیار زیادی به آنها داشت و غیر از جباری، سایر نفرات را به جام جهانی هم برد.
بنابراین تصور اینکه با استقلالی‌ها به مشکل دارد تفکر درستی نیست و باید هواداران استقلال در فضای مجازی حواسشان به این مسئله باشد.

موفقیت تیم ملی

جدا از اینکه همه ما دلمان می خواهد تیم ملی موفق شود ،باید این حقیقت را هم قبول کنیم که کارلوس کی روش این روزها بیشتر از هر کس دیگری به لحاظ فنی نگران تیم ملی است و قطعاً اعتبار خود را از هر بازیکن دیگری بیشتر دوست دارد بنابراین حتماً مهره هایی که از نظرش می‌توانند بهترین و بیشترین کارایی را داشته باشند، مدنظر قرار می دهد .حالا شاید تعداد ملی پوشان استقلال کم و زیاد هم بشود ولی شک نداشته باشید که اصلاً در این مقطع دنبال تسویه حساب شخصی نخواهد بود و اگر بازیکنی چشمش را بگیرد، قطعا او را به جام جهانی برد .نکته مهم دیگر هم اینکه اساس تیم ملی ایران بر پایه استفاده از لژیونرها گذاشته شده و به همین خاطر تعداد بازیکنانی که از لیگ برتر خودمان مسافر جام جهانی خواهد شد اصلاً زیاد نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27245

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.