استقلالی‌ها به گوش باشند، بازی‌های رسانه‌ای آغاز شد | آوای استقلال
3

استقلالی‌ها به گوش باشند، بازی‌های رسانه‌ای آغاز شد

  • کد خبر : 15215
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
استقلالی‌ها به گوش باشند، بازی‌های رسانه‌ای آغاز شد

به گزارش آوای استقلال، با توجه به دو پیروزی استقلال در شروع لیگ و درخشش بازیکن خارجی این تیم یعنی کوین یامگا، تحرکاتی علیه استقلال آغاز شده است که لازم است باشگاه استقلال و هواداران در این زمینه باهوش باشند. اجازه ندهند برخی ها آرامش را برهم بزنند. جملاتی مثل «استقلال چطور بازیکن خارجی می‌گیرد؟»، […]

به گزارش آوای استقلال، با توجه به دو پیروزی استقلال در شروع لیگ و درخشش بازیکن خارجی این تیم یعنی کوین یامگا، تحرکاتی علیه استقلال آغاز شده است که لازم است باشگاه استقلال و هواداران در این زمینه باهوش باشند. اجازه ندهند برخی ها آرامش را برهم بزنند.

جملاتی مثل «استقلال چطور بازیکن خارجی می‌گیرد؟»، «سجادی، وزیر ورزش و جوانان از استقلال حمایت می‌کند»، «فدراسیون فوتبال چطور اجازه جذب بازیکن خارجی به استقلال را داد» و … باعث شده که تیم های رقیب برعلیه استقلال در صفحات مجازی استفاده کنند. مسئولان باشگاه استقلال باید مراقب باشند برخی تحرک ها باعث از بین رفتن تمرکز تیم نشود و با اقدامات لازم جلوی آنها را بگیرند.

اگر چه استفاده از چنین اقداماتی نخ نما شده است اما ظاهرا اوج گرفتن استقلال برای برخی ها نگران کننده شده است و به همین دلیل سعی می کنند با اسفاده از روش های منسوخ حواشی را به جان باشگاه بیاندازند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15215

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.