استقلالی‌ها: باید انتقام بگیریم | آوای استقلال
2
22 فروردین روز سرنوشت استقلال

استقلالی‌ها: باید انتقام بگیریم

  • کد خبر : 21559
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
استقلالی‌ها: باید انتقام بگیریم
پس از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی، مشخص شد که استقلال و نساجی باید به مصاف هم بروند .

به گزارش آوای استقلال، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و طی آن، استقلال با فرهاد مجیدی باید به مصاف نساجی برود.
تیمی که در لیگ برتر در دو بازی رفت و برگشت برابر صدرنشین لیگ گلی را دریافت نکرد .استقلال که در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی توانست از سد تیم‌های نود ارومیه و پیکان عبور کند، حالا در مرحله یک چهارم نهایی در استادیوم آزادی تهران به مصاف نساجی می‌رود .نکته جالب این دیدار، تقابل دوباره ساکت الهامی و فرهاد مجیدی است. پس از اینکه دو سرمربی در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فصل ۹۸-۹۹ به مصاف هم رفتند که با پیروزی تراکتور همراه شد، مجیدی دو مرتبه دیگر برابر الهامی و نساجی قرار گرفته که حاصل آن دو تساوی بدون گل بوده است .
حالا و در دیداری که یکی از دو تیم محکوم به شکست هستند، مجیدی در پی شکستن این طلسم ناکامی‌هاست. ضمن اینکه برنده این دیدار، در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های مس کرمان و خیبر خرم‌آباد برود .
استقلال و نساجی تاکنون ۵ مرتبه در رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۲ تساوی و ۳ پیروزی برای آبی‌پوشان بوده است. لازم به ذکر است این بازی روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه، ساعت بیست و پانزده دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21559

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.