از سایت باشگاه حمایت کنید ! | آوای استقلال
2
درآمد زائی با برند استقلال

از سایت باشگاه حمایت کنید !

  • کد خبر : 13640
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
از سایت باشگاه حمایت کنید !
اسم استقلال آنقدر بزرگ و معتبر است که می تواند بزرگترین سرمایه گذاران را جذب کند و بهترین دست و دلباز ترین اسپانسرها را داشته باشد اما تاکنون علل مختلفی دست به دست هم داده‌اند که نگذارند استقلال در بخش اقتصادی گلیم خودش را از آب بکشد و از زیر سیطره افراد متمول و سودجو خارج شود .

به گزارش آوای استقلال،

استقلال و استقلالی ها اگر بخواهند، می‌توانند چنان به لحاظ مالی بی‌نیاز شوند که دیگر محل آمد و رفت پولدارهای منفعت طلب نباشد.
استقلال برای رسیدن به این هدف بزرگ و مهم اما ساده، نیاز به یک؛ مدیریت مقتدر و کاربلد دو ؛هواداران پرشور، متحد و پای کار دارد.
مدیر اگر کارش را بلد باشد نفراتی را در مجموعه اش گرد هم می‌آورد که هر کدام در حوزه خود با تجربه،سالم، پیگیر و دلسوز باشند.
حق کپی رایت،حق پخش تلویزیونی، مدارس فوتبال و رسانه!
حق کپی رایت؛ اگر باشگاه استقلال بتواند حق تولید لباس و پرچم و هر آنچه با لوگو و نام این تیم تاکنون تولید می‌شد را به طور اختصاصی با نام استقلال ثبت کند و به هیچ تولیدی و کارخانه ای،اجازه ندهد بدون پرداخت حق باشگاه با نام این تیم محصولی تولید کند، دیگر هر هواداری که پیراهن استقلال،پرچم، لیوان و… را با نام استقلال تهیه می‌کند بخشی از سود آن را به حساب باشگاه محبوبش می‌رساند نه به جیب تولید کنندگانی که شاید اصلاً فوتبالی نباشند یا حتی پرسپولیسی باشند!
حق پخش تلویزیونی؛ داشتن مدیر قدرتمند این فایده را دارد که به خاطر اعتبارش دنبال بهترین‌هاست. بله قربان گو ها همیشه پسرفت داشته اند و قدرتمندان همواره بهترین ها را ساخته اند .
افرادی مثل سردار آجورلو به همراه افضلی و عبداللهی با قدرت و نفوذ شان می توانند حق پخش تلویزیونی را از صدا و سیما دریافت و بخش عمده‌ای از مشکلات مالی باشگاه را اینگونه حل کنند. مدارس فوتبال و حتی رستوران ها و.. که با نام باشگاه استقلال مشغول به فعالیت هستند باید حق استفاده از برند استقلال را به باشگاه پرداخت کنند .
در بخش رسانه هم استقلال می‌تواند به درآمدزایی بالایی دست یابد ؛اینستاگرام، یوتیوب، توئیتر و تلگرام چنانچه تیم رسانه‌ای باشگاه کارش را به درستی انجام بدهد می‌تواند محل درآمد سرشاری باشد .
در تمام این موارد هواداران نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.اگر همه هواداران به جای دنبال کردن پیج های فیک که ممکن است ادمین های آن ها پرسپولیسی یا افرادی سودجو باشند ، از صفحه باشگاه حمایت و آن را دنبال کنند تا با بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان هم به گرفتن تبلیغ های مناسب تر کمک شود هم برای جذب اسپانسر قطعاً تاثیرگذار خواهد بود.
هر هوادار استقلال به سهم خود می‌تواند در درآمدزایی باشگاه محبوبش نقش داشته باشد تنها با دنبال کردن پیج باشگاه استقلال !
البته در این بین نباید از رسانه‌های واقعا استقلالی غافل شوند چرا که استقلال در بخش رسانه هم باید قدرتمند باشد تا بتواند نقش‌ه های رسانه و باند سرخ را نقش بر آب کند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13640

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.