ارسال‌هایی که بوی برد می‌دهد؛ مهدی‌پورِ فرهاد، تقدیم به جواد! | آوای استقلال
0

ارسال‌هایی که بوی برد می‌دهد؛ مهدی‌پورِ فرهاد، تقدیم به جواد!

  • کد خبر : 35253
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
ارسال‌هایی که بوی برد می‌دهد؛ مهدی‌پورِ فرهاد، تقدیم به جواد!
مهدی مهدی‌پور برای چهارمین مرتبه در این فصل پاس گل داد و آبی‌ها توانستند به 3 امتیاز مهم دست پیدا کنند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم‌شهری خود پیکان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت تا پیش از دیدار سپاهان برابر شمس آذر، با ۳۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی بایستد.

شاگردان جواد نکونام در این مسابقه هم از ضربات ایستگاهی نهایت استفاده را بردند و یک گل دیگر به‌ثمر رساندند. آرمین سهرابیان، مدافع پیش‌تاخته آبی‌ها، ارسال کرنر مهدی‌ مهدی‌پور از سمت راست را با ضربه سری دقیق وارد دروازه محمد ناصری کرد و تیمش را با یک گل پیش انداخت. گلزنی مجدد آرمین یک سوی ماجرا بود و پاس گل مهدی‌پور، ماجرایی دیگر.

مهدی‌پور در یک‌قدمی آلوز باقی ماند
شماره ۹ استقلال به سان لیگ بیست‌ویکم و زمانی که فرهاد مجیدی هدایت این تیم را به عهده داشت، با پاس‌ گل‌هایش گره از بازی‌های دشوار باز می‌کند و به داد تیمش می‌رسد. بازیکن اصفهانی استقلال حالا با ۴ پاس گل، همچنان در یک‌قدمی ریکاردو آلوز در صدر جدول بهترین پاس گل‌دهندگان باقی ماند. البته ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع کناری گل‌گهر سیرجان هم ۴ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش مهیا کرده است.

پاس گل‌هایی که خبر از برد خانگی می‌دهد
مهدی‌پور هر ۴ پاس گل خود در این فصل را در ورزشگاه آزادی ارسال کرده و هر زمان او موفق به انجام این کار شده، استقلال توانسته هر ۳ امتیاز بازی را به خود اختصاص دهد. مهدی‌پور در هفته دوم پاس منجر به تک گل بازی برابر ملوان را در دقیقه ۷۹ برای محمدحسین مرادمند ارسال کرد. ۲ هفته بعد پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل استقلال خوزستان هم ماحصل سانتر مهدی‌پور و ضربه سر مهرداد محمدی در دقیقه ۵۱ بود.

۲۰ آبان‌ماه نوبت به ایمان سلیمی رسید تا ارسال مواج هافبک میانی تیمش را به تور دروازه حسین پورحمیدی و تیم تراکتور بچسباند. حالا نیز پیروزی ۲ بر یک در جدال با پیکان در شرایطی حاصل شد که مهدی‌پور پاس گل اول تیمش را برای آرمین سهرابیان در دقیقه ۶۱ فرستاد. جالب است که ۴ بازیکن مختلف، ارسال‌های مهدی‌پور را به‌ثمر رسانده‌اند و همگی این گل‌ها، اولین گل مسابقه بوده است.

جواد، ادامه‌دهنده راه فرهاد
باید دید بازهم سرنوشت این پاس‌ گل‌های طلایی مهدی مهدی‌پور برای استقلال می‌تواند جام قهرمانی به ارمغان بیاورد یا خیر. فعلا که جواد نکونام، همانند فرهاد مجیدی از ارسال‌های زهردار این بازیکن نهایت بهره را می‌برد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35253

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.