میلیچ:دشمنان استقلال برای من حرف در می‌آورند | آوای استقلال
3

میلیچ:دشمنان استقلال برای من حرف در می‌آورند

  • کد خبر : 5849
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
میلیچ:دشمنان استقلال برای من حرف در می‌آورند
در حالی که برخی مدیران باشگاه استقلال دریافت هشدار 15 روزه از میلیچ را تایید می کنند استوری جدید این بازیکن، با ادعای عجیبی همراه است؛ میلیچ بدون آن که به هشدار خود اشاره ای کند، شایعه شکایت وکیلش از باشگاه استقلال را تکذیب کرد

به گزارش آوای استقلال، هروویه میلیچ دقایقی پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرام مدعی شد چند ماه قبل با باشگاه استقلال بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

میلیچ تبدیل به سوژه اصلی استقلال در تعطیلات شده است. صبح امروز ابتدا خبر رسید میلیچ به باشگاه استقلال هشدار ۱۵ روزه برای دریافت مطالباتش را داده و مدیران استقلال تایید کردند از مهلت ۱۵ روزه میلیچ تنها ۱۲ روز باقی مانده است و ساعاتی پس از این قضیه هم اخباری مبنی بر شکایت وکیل میلیچ و ادعای دریافت غرامت سنگین از باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شد.

میلیچ اما دقایقی پیش با انتشار یک استوری بدون آن که اشاره ای به هشدار ۱۵ روزه و فسخ قراردادش کند، خبر شکایت وکیلش از باشگاه استقلال را تکذیب کرد. میلیچ ضمن تشکر از مهدی عبدیان، مدعی شد ۳ ۴ ماه قبل بر سر تمدید قراردادش به توافق رسیده است.

هروویه میلیچ استوری زیر را منتشر کرد:

صرف نظر از شایعه شکایت وکیل میلیچ که از سوی این بازیکن تکذیب شد، یکی از مدیران باشگاه استقلال مدعی است میلیچ برای دریافت مطالبات خود هشدار ۱۵ روزه داده و بعد از این تاریخ می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

به نظر می رسد میلیچ تصور می کند عده ای که خواهان ادامه حضور او در استقلال نیستند قصد دارند نامه رسمی او برای دریافت مطالباتش را به شکایت از باشگاه ربط بدهند و میان او و باشگاه استقلال فاصله بیاندازند.

میلیچ پیش از این هم یک بار به استقلال هشدار ۱۵ روزه برای فسخ قرارداد داده بود اما با گذشت بیش از ۲ ماه از پایان آن مهلت ۱۵ روزه، قرارداد خود را فسخ نکرد و با برکناری محمود فکری و بازگشت فرهاد مجیدی پذیرفت به ایران برگردد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=5849

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.