ادعای باورنکردنی رئیس کمیته استیناف/ حذف استقلال و پرسپولیس اتفاق بدی نیست!/ کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۴۷۸ صفحه از ایران گلایه داشت | آوای استقلال
2

ادعای باورنکردنی رئیس کمیته استیناف/ حذف استقلال و پرسپولیس اتفاق بدی نیست!/ کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۴۷۸ صفحه از ایران گلایه داشت

  • کد خبر : 18480
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
ادعای باورنکردنی رئیس کمیته استیناف/ حذف استقلال و پرسپولیس اتفاق بدی نیست!/ کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۴۷۸ صفحه از ایران گلایه داشت
رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: من می‌گویم حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اتفاق خوبی است چون کار باید از یک جایی شروع شود.

به گزارش آوای استقلال، داریوش مصطفوی در خصوص ایرادهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر گرفته است، مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*این ایرادها ورزشی، پرسنلی، حقوقی، تاسیساتی و ساختمانی است. مثلاً در یک قسمت از تیرک دروازه، چمن، جایگاه خبرنگاران، حمام، سونا و… ایراد گرفته‌اند.

*کنفدراسیون آسیا دو بازرس دارد. یکی از آنها یک شرکت آلمانی است که شرایط را بررسی کرده است. این همان شرکتی است که باشگاه‌هایی مثل منچستریونایتد و دورتمند را بازرسی کرده و این گزارش‌ها را داده است.

*مهمترین ایراد پول «خواکین» و «کالدرون» بوده است که پرداخت شده ولی به درد نمی‌خورد چون در تاریخ مقرر نبوده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا این درک را نداشته که ما در شرایط تحریمی هستیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18480

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.