احکام جدید کمیته وضعیت | استقلال محکوم شد | آوای استقلال
1

احکام جدید کمیته وضعیت | استقلال محکوم شد

  • کد خبر : 33202
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
احکام جدید کمیته وضعیت | استقلال محکوم شد
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

به گزارش آوای استقلال و به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت فرشاد پیوس از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۷ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان، محکوم شد.

* همچنین در پرونده شکایت مصطفی صداقت از باشگاه داماش گیلان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. ضمن اینکه کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه مس شهر بابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد توتونچی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سیما بیات از باشگاه بادرود تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت رضا شاه منصوری از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمدرضا مهاجری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33202

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.