آیا قرار است جام اسنپی به روز رسانی شود؟ | آوای استقلال
3
حلول سلطانیفر در کالبد سجادی!

آیا قرار است جام اسنپی به روز رسانی شود؟

  • کد خبر : 27027
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
آیا قرار است جام اسنپی به روز رسانی شود؟
اولین دیدار این فصل استقلال در آزادی که با حضور تماشاگران همراه بود یک اتفاق ویژه داشت.

به گزارش آوای استقلال، حضور بانوان مشتاق برای تماشای بازی تیم محبوبشان اتفاقی تاریخی که طبیعتا باید به خاطر خاص بودنش وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال و بسیاری از مسئولین مربوطه را به استادیوم آزادی می‌کشاند اما …
وزیر ورزش تمایلی به تماشای بازی های استقلال ندارد.
وزیری که وظایفش در وزارت را زمین میگذارد تا در جلسه معارفه یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس حضور داشته باشد برای رویدادی به این مهمی بی تفاوتی پیش می‌گیرد تا این حرکت حمید سجادی، یاد سلطانیفر را زنده کند.
وزیری که تحت هر شرایطی خودش را به جلسات، بازی ها،سفرها،بدرقه ها و استقبال ها …پرسپولیس می رساند اما در مقابل، بقیه تیم ها و حتی سایر رشته های ورزشی بی نصیب بودند!
حمید سجادی که آمد دلخوش شدیم به آمدنش با این تصور که او یک ورزشکار است و درد ورزش های مهجور را می‌داند و تلاش خواهد کرد رشته های ورزشی کمتر شناخته شده را جان ببخشد، گفتیم خودش با عدم توجه و تبعیض آشناست قطعا در دوره وزارتش نگاه ویژه ای به هیچ ورزش و تیم و شخصی نخواهد داشت اما هر بار اخبار نا امید کننده تری را شاهد بودیم:
جلسات عیدانه درویش و وزیر، دستور وزیر برای پرداخت مطالبات کالدرون، جلسات متعدد وزیر و درویش که هر بار یکی از مشکلات سرخ ها را حل کرد، دستور وزیر برای پیگیری مشکلات این تیم…
و حالا حضور بی دلیل وزیر در استادیوم و تماشای بازی پرسپولیس!
کسی چه میداند شاید ۵۰۰ تماشاگر خانم استقلالی هم با دستور وزیر در یکی از جلسات درویش با سجادی به چهار هزار هوادار زن پرسپولیسی رسید!
تبدیل عدد پانصد به چهار هزار فقط با دستور وزیر می‌تواند اتفاق بیفتد و چه بسا کم کم سلطانیفر درون سجادی به قدری قدرتمند شود که جام های اسنپی باز بازارش داغ شود.
فعلا که حضور حمید سجادی برد با دو گل را در پی داشت خدا آخر و عاقبت این لیگ و لیگهای دیگر در وزارت سجادی را به خیر کند!
به خیر یعنی اینکه سجادی با وسوسه هایی که از جانب مهره های قرمزی که اطراف خودش چیده بتواند مقابله کند و اجازه ندهد مدام برایش خدمت به سرخ ها را دیکته کنند!
ای کاش وزیر ورزش سابقه اش را با این جانب داری های غیر منصفانه که حق الناسی بزرگ بر گردنش می گذارد، خراب نکند و باعث بدنامی خودش و نابودی امید جامعه ورزش از عدل و انصاف وزیری که امید اهالی ورزش بود، نشود!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27027

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.