آمانوف کجاست؟ قائدی چرا فیکس نیست؟ | آوای استقلال
4
سوالاتی که سرمربی استقلال باید جواب بدهد

آمانوف کجاست؟ قائدی چرا فیکس نیست؟

  • کد خبر : 27007
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
آمانوف کجاست؟ قائدی چرا فیکس نیست؟
دود ترکیب ثابت به چشم همه ما می‌رود.

به گزارش آوای استقلال، کسب تساوی خارج از خانه و گل نخوردن در زمین حریف شاید برای بسیاری از تیم های متوسط لیگ برتری یا حتی برخی از مدعیان قهرمانی نتیجه خوبی تلقی بشود اما شرایط مدافع عنوان قهرمانی کاملاً متفاوت با این شرح حال است. نفت مسجدسلیمان تیمی کاملا محترم تلقی می شود که سرمربی اش بارها نشان داده فوتبال را به خوبی می فهمد اما این مسئله‌ای دلیل نمی‌شود تا نوار پیروزی های استقلال در خوزستان پاره شود. استقلال در حالی با تساوی به تهران بازگشت که اگر شیوه تاکتیکی درستی مدنظر قرار می‌داد و البته از سرمایه های انسانی خود نیز به شکل بهتری استفاده می کرد، قطعاً حالا سومین پیروزی متوالی این فصل هم در کارنامه ما به ثبت رسیده بود اما متاسفانه به نظر می رسد ریکارد و ساپینتو هنوز نتوانست خود را با شرایط موجود و و نیروهایی که در اختیار دارد، کاملاً منطبق کند. دقیقا به همین خاطر است که سوالاتی در ذهن هواداران ایجاد شده و هیچکس بهتر است سرمربی استقلال نمی تواند به این موارد پاسخ بدهد.

غیبت آمانوف

هیچکس نمی خواهد چنین مسئله‌ای را به هواداران استقلال القا کند که عزیزبک آمانوف همان بازیکن نجات بخش خط میانی ماست. عزیز بک قطعاً در حد فوتبالیست های خودمان است و حتی از برخی هافبک های ملی ایران نیز کارایی کمتری دارد اما مهره ای ناکارآمد هم تلقی نمی شود و بی انصافیست اگر تصور کنیم فرهاد مجیدی در انتخاب او دچار اشتباه شده بود. عزیزبک آمانوف در حالی این هفته ها اصلاً مورد توجه ریکاردو قرار نگرفته که استقلال حداقل نبرد با بحث کرمان و نفت مسجدسلیمان کاملاً خلا یک هافبک بازیساز را احساس کرد و مردم حق دارند بدانند وقتی ضعف پلی میکر داریم،چرا از بازیکنی که کار تخصصی‌اش خلق موقعیت برای مهاجمان است استفاده نمی کنیم و او را اصلا حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نمی دهیم؟

قائدی و تبعیدگاهی به نام نیمکت

نکته مهم دیگر که باید در این مسئله مد نظر قرار بگیرد شکل نامناسب استفاده از مهدی قائدی است. شاید در بازی با ملوان و مس کرمان این توجیه پذیرفتنی بود که مهدی هنوز قابلیت حضور ۹۰ دقیقه‌ای در میدان را ندارد ولی با توجه به تمرینات مداوم قائدی با استقلال و سپری کردن دوره بدنسازی در امارات، حالا دیگر نشاندن این بازیکن روی نیمکت حاصلی جز زجر کشیدن هواداران استقلال را به همراه نخواهد داشت و این رویه نادرست باید از بازی با نفت مسجد سلیمان اصلاح می‌شد که متاسفانه نشد و باز هم مهدی قائدی از نیمه دوم به میدان آمد ! سرمربی استقلال باید بپذیرد که در مورد قاعده اشتباه می کند و حتماً از بازی هفته آینده باید او را فیکس کند چون در غیر این صورت نمی تواند به پرسش هواداران استقلال در مورد دلیل ثابت بازی نکردن او جواب بدهد.

تصمیمات اشتباه

ما دشمن استقلال نیستیم و و همچنان به عملکرده ساپینتو اعتقاد داریم اما دوستان واقعی و دلسوز اتفاقاً باید منتقد رفقای خودشان باشند تا مانع شکست آنها برابر رقبا شوند .شاید این نقدها به مذاق خیلی از مربیان استقلال و حتی برخی از هواداران این تیم اصلا خوش نیاید اما باید گفتنی ها را گفت و مشکلات را به نقد کشید تا قبل از اینکه دیر شود، برای آن کاری کرد .فراموش نکنیم دود حاصل از انتخاب ترکیب ثابت اشتباه به چشم همه ما می‌رود و باعث ایجاد دردسر برای تک تک استقلالی ها طی هفته های بعدی لیگ برتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27007

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.