آمانوف پلی میکر احتمالی استقلال | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

آمانوف پلی میکر احتمالی استقلال

  • کد خبر : 25876
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
آمانوف پلی میکر احتمالی استقلال
یکی از نیازهای استقلال جذب یک هافبک بازیساز و باکیفیت است اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که اخیرا به وجود آمده این مساله منتفی شود.

به گزارش آوای استقلال، جذب محمد محبی یکی از خواسته‌های مهم ساپینتو است و در صورت انجام این انتقال، دغدغه‌های سرمربر پرتغالی در پست وینگر رفع می‌شود اما پیچیده شدن روند جذب این بازیکن شاید او را از پیراهن آبی دور کند.

برنامه استقلال این بود که با جذب محبی یک پلی میکر خارجی نیز در سبد خرید تیم قرار بگیرد اما اگر این اتفاق نیفتد، باشگاه به دنبال جذب یک وینگر با کیفیت خواهد رفت. به همین دلیل خرید هافبک پلی میکر کنسل می‌شود.

البته در این مورد جای نگرانی نیست چرا که کادرفنی با شناخت از آمانوف، روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. حتی در صورت خرید یک پلی میکر هم آمانوف نقش مهمی در تریکب استقلال داشت و این موضوع را از نوع تمرینات نیز می‌شد تشخیص داد.

هافبک ازبک استقلال در فصل گذشته خیلی دیده نشد اما او توانایی‌های زیادی دارد که حالا با حضور کادرفنی پرتغالی امیدوار است فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. به این ترتیب ممکن است آمانوف به عنوان هافبک بازیساز و طراح تیم در میانه زمین به میدان برود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=25876

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.